• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Пісня для директора з маркетингу: для Spotify новими музами стали його бренди-партнери

27 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Десятиліттями натхненням для поп-пісень було справжнє кохання, зрадливі колишні та розбиті серця. А тепер платформа Spotify вкинула ще одну (доволі неочікувану!) «музу» до цієї гримучої суміші – директорів з маркетингу.

Нова B2B кампанія цієї платформи має назву Song for Every CMO. В її рамках записали цілий музичний альбом, де для кожного директора з маркетингу брендів-партнерів Spotify була створена окрема пісня.

Створена ця кампанія була агенцією FCB New York, а її «музами» стали Зіна Арнольд (Kimberly-Clark), Лара Балаш (Intuit), Норман де Гріве (CVS), Рейчел Фердінандо (Frito-Lay) та Джессіка Дженсен (Indeed). Всі ці топ-маркетологи розміщували на Spotify рекламу своїх брендів.

Стилі пісень є дуже різноманітними: від синті-попу 80-х до альтернативного року та репу.

Пісня для Зіни Арнольд, Zena with a Z!, наприклад, розхвалює вмілу діджитал-трансформацію її компанії та інші заслуги цієї директорки з маркетингу.

Рок-пісня для Лари Балаш, Lara’s Into It, підкреслює її маркетингові ініціативи у сезон заповнення податкових декларацій та й взагалі у будь-який інший час.

Пісня Old Dusty Fingers містить чимало посилань на інновації в маркетингу, запроваджені Рейчел Фердінандо, а також згадки про маскота-гепарда Frito-Lay і характерну трикутну форму Doritos.

Балада Beauty Mark, присвячена Норману де Гріве, розповідає про те, як бренд CVS наполягає на недоторканності своєї візуальної айдентики, захищаючи її від ретушування. А ще ця пісня від Spotify для директора з маркетингу схвалює рішення CVS відмовитися від продажу тютюнових виробів.

Джессіка Дженсен отримала пісню в стилі кантрі Jess Got Me a Job, яка підкреслює боротьбу цієї директорки з маркетингу за рівні можливості у працевлаштуванні.

Кожен такий сингл має власну обкладинку.

Топ-маркетологи теж слухають музику

Як пояснює Сара Кіфер, директорка з маркетингу Spotify, ця кампанія була способом «повеселитися» разом із партнерами музичної платформи, у час коли через пандемію можливостей для прямого спілкування (на кшталт фестивалю Cannes Lions) значно поменшало.

До того ж, серед директорів з маркетингу теж вистачає любителів музики.

«Ми з нашими партнерами часто обговорюємо те центральне місце, яке посідає музика в їхньому житті та в житті їхньої аудиторії. Топ-маркетологи, як і всі інші люди, мають свої вподобання і слухають музику в дорозі, під час фізичних вправ або просто щоб відпочити», – зазначає Сара Кіфер.

Spotify та FCB тісно співпрацювали зі своїми «музами», щоб кожна така пісня для директора з маркетингу якнайкраще відображала вподобання та історію свого джерела натхнення. Вони обговорювали жанри, радилися щодо текстів пісень і порівнювали різні версії треків.

Spotify нерідко запускає ініціативи, спрямовані на маркетологів (наприклад минулорічна кампанія Wrapped for Advertisers або звіт Culture Next), але цей музичний альбом є, мабуть, найкреативнішою спробою платформи привернути увагу до своїх партнерських брендів та їх топ-маркетологів.

Джерело


Читайте також:

Як сервіс Spotify застосовує користувацькі дані в своїх кампаніях і висловлює в них свій соціальний коментар.

Теги: маркетинг і комунікаціїмузикатворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.