Десятиліттями натхненням для поп-пісень було справжнє кохання, зрадливі колишні та розбиті серця. А тепер платформа Spotify вкинула ще одну (доволі неочікувану!) «музу» до цієї гримучої суміші – директорів з маркетингу.
Нова B2B кампанія цієї платформи має назву Song for Every CMO. В її рамках записали цілий музичний альбом, де для кожного директора з маркетингу брендів-партнерів Spotify була створена окрема пісня.
Створена ця кампанія була агенцією FCB New York, а її «музами» стали Зіна Арнольд (Kimberly-Clark), Лара Балаш (Intuit), Норман де Гріве (CVS), Рейчел Фердінандо (Frito-Lay) та Джессіка Дженсен (Indeed). Всі ці топ-маркетологи розміщували на Spotify рекламу своїх брендів.
Стилі пісень є дуже різноманітними: від синті-попу 80-х до альтернативного року та репу.
Пісня для Зіни Арнольд, Zena with a Z!, наприклад, розхвалює вмілу діджитал-трансформацію її компанії та інші заслуги цієї директорки з маркетингу.
Рок-пісня для Лари Балаш, Lara’s Into It, підкреслює її маркетингові ініціативи у сезон заповнення податкових декларацій та й взагалі у будь-який інший час.
Пісня Old Dusty Fingers містить чимало посилань на інновації в маркетингу, запроваджені Рейчел Фердінандо, а також згадки про маскота-гепарда Frito-Lay і характерну трикутну форму Doritos.
Балада Beauty Mark, присвячена Норману де Гріве, розповідає про те, як бренд CVS наполягає на недоторканності своєї візуальної айдентики, захищаючи її від ретушування. А ще ця пісня від Spotify для директора з маркетингу схвалює рішення CVS відмовитися від продажу тютюнових виробів.
Джессіка Дженсен отримала пісню в стилі кантрі Jess Got Me a Job, яка підкреслює боротьбу цієї директорки з маркетингу за рівні можливості у працевлаштуванні.
Кожен такий сингл має власну обкладинку.
Топ-маркетологи теж слухають музику
Як пояснює Сара Кіфер, директорка з маркетингу Spotify, ця кампанія була способом «повеселитися» разом із партнерами музичної платформи, у час коли через пандемію можливостей для прямого спілкування (на кшталт фестивалю Cannes Lions) значно поменшало.
До того ж, серед директорів з маркетингу теж вистачає любителів музики.
«Ми з нашими партнерами часто обговорюємо те центральне місце, яке посідає музика в їхньому житті та в житті їхньої аудиторії. Топ-маркетологи, як і всі інші люди, мають свої вподобання і слухають музику в дорозі, під час фізичних вправ або просто щоб відпочити», – зазначає Сара Кіфер.
Spotify та FCB тісно співпрацювали зі своїми «музами», щоб кожна така пісня для директора з маркетингу якнайкраще відображала вподобання та історію свого джерела натхнення. Вони обговорювали жанри, радилися щодо текстів пісень і порівнювали різні версії треків.
Spotify нерідко запускає ініціативи, спрямовані на маркетологів (наприклад минулорічна кампанія Wrapped for Advertisers або звіт Culture Next), але цей музичний альбом є, мабуть, найкреативнішою спробою платформи привернути увагу до своїх партнерських брендів та їх топ-маркетологів.
Читайте також:
Як сервіс Spotify застосовує користувацькі дані в своїх кампаніях і висловлює в них свій соціальний коментар.