• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Підкидні маски та цукерки з броколі: гелловінські кампанії з добірки Cannes Lions

29 Жовтня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Цього року очікується, що витрати споживачів на святкування Гелловіну сягнуть рекордних 10,14 мільярдів доларів. Як стверджує National Retail Federation, це є чималим стрибком, якщо порівняти з минулорічними 8,05 мільярдів доларів. Тож, щоб відзначити повернення цього свята, організатори Cannes Lions запропонували увазі користувачів The Work ось такі чотири гелловінські кампанії, які в різні роки привертали до себе неабияку увагу на фестивалі в Каннах.

Scary Clown Night (Burger King, Mullenlowe Madrid, 2018)

У ніч Гелловіну відвідувачі Burger King, вдягнені клоунами (привіт Рональду Макдональду), отримували безкоштовний Воппер. Ця кампанія — частина постійно поповнюваної серії дотепних шпильок у бік McDonald’s. Для приваблювання відвідувачів вона виявилася однією з найуспішніших: у ту ніч були безкоштовно роздані 110000 Вопперів. Це — хороший приклад того, як зробити сезонну кампанію чимось більшим, ніж типова роздача акційних товарів. До того ж, мережа Burger King в накладі не лишилася, адже вся ця навала відвідувачів собі ще щось із меню до того Воппера замовляла.

Halloween Treats Gone Wrong (Procter & Gamble, Publicis New York, 2014)

Ось так бренди зубної пасти Crest та Oral-B, які належать P&G, запевнили батьків, що для дітей об’їдатися цукерками на Гелловін цілком нормально. За умови, звісно, що вони потім почистять зуби. Але в будь-якому разі це краще, ніж альтернативні корисні гелловінські «смаколики», які дітям взагалі не смакуватимуть. Це кумедне відео показує, як можна відкинути типовий для зубних паст науковий підхід, замінивши його натомість контентом, яким схочеться з усіма поділитися.

The Neighbourhood (Xfinity, MJZ Los Angeles, 2018)

Демонстрація системи домашньої безпеки Xfinity була прихована всередині оригінального короткометражного фільму жахів The Neighbourhood. Висока якість відео і дійсно моторошний сюжет привернули увагу величезної аудиторії. Тобто навіть жахи можна використати для привернення і втримання уваги.

Halloween (Burns & Smiles, TBWA Boulogne-Billancourt, 2017)

Цей чоловік зі шрамами від опіків по всьому обличчю може спокійно вийти з дому лише в один-єдиний день на рік — на Гелловін. В цей день його вкрите шрамами обличчя всі сприймають як дуже переконливий грим, і він може разом з усіма брати участь у святкуванні. Дозволяючи глядачам самим додумати, як самотньо цей чоловік почувається решту року, кампанія підкреслює, наскільки жертви опіків потребують прийняття і підтримки.

Джерело


Читайте також:

Чому цей Halloween може стати найбільшим для виробників цукерок?

Оновлення Snapchat: як зустріти Halloween.

Бренд рослинного м’яса випускає до Гелловіну бургер зі смаком «людятини».

Теги: cannes lionsвідеогуморкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.