Цього року очікується, що витрати споживачів на святкування Гелловіну сягнуть рекордних 10,14 мільярдів доларів. Як стверджує National Retail Federation, це є чималим стрибком, якщо порівняти з минулорічними 8,05 мільярдів доларів. Тож, щоб відзначити повернення цього свята, організатори Cannes Lions запропонували увазі користувачів The Work ось такі чотири гелловінські кампанії, які в різні роки привертали до себе неабияку увагу на фестивалі в Каннах.
Scary Clown Night (Burger King, Mullenlowe Madrid, 2018)
У ніч Гелловіну відвідувачі Burger King, вдягнені клоунами (привіт Рональду Макдональду), отримували безкоштовний Воппер. Ця кампанія — частина постійно поповнюваної серії дотепних шпильок у бік McDonald’s. Для приваблювання відвідувачів вона виявилася однією з найуспішніших: у ту ніч були безкоштовно роздані 110000 Вопперів. Це — хороший приклад того, як зробити сезонну кампанію чимось більшим, ніж типова роздача акційних товарів. До того ж, мережа Burger King в накладі не лишилася, адже вся ця навала відвідувачів собі ще щось із меню до того Воппера замовляла.
Halloween Treats Gone Wrong (Procter & Gamble, Publicis New York, 2014)
Ось так бренди зубної пасти Crest та Oral-B, які належать P&G, запевнили батьків, що для дітей об’їдатися цукерками на Гелловін цілком нормально. За умови, звісно, що вони потім почистять зуби. Але в будь-якому разі це краще, ніж альтернативні корисні гелловінські «смаколики», які дітям взагалі не смакуватимуть. Це кумедне відео показує, як можна відкинути типовий для зубних паст науковий підхід, замінивши його натомість контентом, яким схочеться з усіма поділитися.
The Neighbourhood (Xfinity, MJZ Los Angeles, 2018)
Демонстрація системи домашньої безпеки Xfinity була прихована всередині оригінального короткометражного фільму жахів The Neighbourhood. Висока якість відео і дійсно моторошний сюжет привернули увагу величезної аудиторії. Тобто навіть жахи можна використати для привернення і втримання уваги.
Halloween (Burns & Smiles, TBWA Boulogne-Billancourt, 2017)
Цей чоловік зі шрамами від опіків по всьому обличчю може спокійно вийти з дому лише в один-єдиний день на рік — на Гелловін. В цей день його вкрите шрамами обличчя всі сприймають як дуже переконливий грим, і він може разом з усіма брати участь у святкуванні. Дозволяючи глядачам самим додумати, як самотньо цей чоловік почувається решту року, кампанія підкреслює, наскільки жертви опіків потребують прийняття і підтримки.
Читайте також:
Чому цей Halloween може стати найбільшим для виробників цукерок?
Оновлення Snapchat: як зустріти Halloween.
Бренд рослинного м’яса випускає до Гелловіну бургер зі смаком «людятини».