Pfizer та BioNtech розгортають кампанію довіри до вакцинації в США

Pfizer і BioNtech спільно з рекламними агентствами mischief. і Dini von Mueffling Communications, а також громадським фондом No Fixed Address запустили кампанію з просування вакцини від COVID-19.

У серії роликів креатори відповідають на питання, навіщо потрібна вакцинація. Причому спираються не на медичні висновки, а на загальнолюдські емоції та почуття. Наприклад, у 2020 році дружні обійми здавалися неможливими. Повернути особисту підтримку в повсякденне життя допоможе тільки повна перемога над пандемією. А це стане реальним за допомогою вакцини Pfizer і BioNtech, ефективність якої вже доведена, запевняють автори відео.

Також команда проєкту підкреслює, що справжні емоції не можна передати віддалено, через екран комп’ютера, в онлайн-форматі. Наприклад, увесь спектр реакції на повідомлення родичів про довгоочікувану вагітність можна відчути лише особисто, при безпосередній зустрічі.

Основна частина проєкту пройде в соцмережах. Також ролики транслюватимуться в ефірі федеральних телеканалів США за фінансової підтримки Quan Media Group. За задумом креаторів, добрі людяні ролики з кадрами домашньої аматорської зйомки допоможуть підвищити лояльність населення до процедури вакцинації.

Джерело


Читайте також про те, що компанія Pfizer представила нову айдентику, спрямовану в майбутнє.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»

Кращі дизайнерські проєкти кризових часів, за версією організаторів Лондонського бієнале з дизайну

Ці дизайнерські проєкти, зібрані організаторами Лондонського бієнале, охоплюють музику, надання гуманітарної допомоги і навіть сексуальну просвіту.

Американські інженери показали прототип крижаного робота IceBot

Американські інженери Девін Керрол (Devin Carrol) і Марк Йім (Mark Yim) з Пенсільванського університету створили прототип двоколісного робота IceBot. Усі ...