Pfizer та BioNtech розгортають кампанію довіри до вакцинації в США

Pfizer і BioNtech спільно з рекламними агентствами mischief. і Dini von Mueffling Communications, а також громадським фондом No Fixed Address запустили кампанію з просування вакцини від COVID-19.

У серії роликів креатори відповідають на питання, навіщо потрібна вакцинація. Причому спираються не на медичні висновки, а на загальнолюдські емоції та почуття. Наприклад, у 2020 році дружні обійми здавалися неможливими. Повернути особисту підтримку в повсякденне життя допоможе тільки повна перемога над пандемією. А це стане реальним за допомогою вакцини Pfizer і BioNtech, ефективність якої вже доведена, запевняють автори відео.

Також команда проєкту підкреслює, що справжні емоції не можна передати віддалено, через екран комп’ютера, в онлайн-форматі. Наприклад, увесь спектр реакції на повідомлення родичів про довгоочікувану вагітність можна відчути лише особисто, при безпосередній зустрічі.

Основна частина проєкту пройде в соцмережах. Також ролики транслюватимуться в ефірі федеральних телеканалів США за фінансової підтримки Quan Media Group. За задумом креаторів, добрі людяні ролики з кадрами домашньої аматорської зйомки допоможуть підвищити лояльність населення до процедури вакцинації.

Джерело


Читайте також про те, що компанія Pfizer представила нову айдентику, спрямовану в майбутнє.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...