Pepsi та Multiplex розробили гаджети для порушників етикету кіноперегляду

Pepsi, Multiplex та BBDO Ukraine подбають про людей, на яких у кіно кидають осудливі погляди. Адже це нечесно, коли людині дорікають лише тому, що вона вирішила погортати френдстрічку в повній темряві, з`їсти голівку часничку з хроном або просто поштовхатись ногами.

Pepsi, Multiplex та BBDO Ukrainе звернули увагу на проблему: як зробити так, щоб і голодні глядачі були ситі, і нервові клітини кіноестетів були цілі? І створили інноваційні девайси, які зроблять перегляд фільмів комфортним для всіх людей.

З цією метою компанії-ініціатори зібрали відомих науковців, промислових дизайнерів, геніїв кейтерингу, славетних барменів, трьох акробатів та одного борця сумо. Потім закрили всіх їх в одному кінозалі на 3 дні та загубили ключі. Тому нам довелось запросити інших творців, які й розробили ці інноваційні гаджети.

Прилади дозволять людям порушувати кіноетикет і не заважати іншим, які також мають повне право співчувати головним героям стрічки без втручання незрозумілих запахів та світла.

Щоб дізнатись про технічні характеристики та зробити передзамовлення гаджетів – переходьте до інтернет-магазину. Там і відгуки користувачів вже є.

Хоча всі три компанії все-таки рекомендують утриматись від звичок, для яких вам знадобиться такий гаджет. Хоча б на час перегляду фільмів у кінотеатрах!

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...