Pepsi та Multiplex розробили гаджети для порушників етикету кіноперегляду

Pepsi, Multiplex та BBDO Ukraine подбають про людей, на яких у кіно кидають осудливі погляди. Адже це нечесно, коли людині дорікають лише тому, що вона вирішила погортати френдстрічку в повній темряві, з`їсти голівку часничку з хроном або просто поштовхатись ногами.

Pepsi, Multiplex та BBDO Ukrainе звернули увагу на проблему: як зробити так, щоб і голодні глядачі були ситі, і нервові клітини кіноестетів були цілі? І створили інноваційні девайси, які зроблять перегляд фільмів комфортним для всіх людей.

З цією метою компанії-ініціатори зібрали відомих науковців, промислових дизайнерів, геніїв кейтерингу, славетних барменів, трьох акробатів та одного борця сумо. Потім закрили всіх їх в одному кінозалі на 3 дні та загубили ключі. Тому нам довелось запросити інших творців, які й розробили ці інноваційні гаджети.

Прилади дозволять людям порушувати кіноетикет і не заважати іншим, які також мають повне право співчувати головним героям стрічки без втручання незрозумілих запахів та світла.

Щоб дізнатись про технічні характеристики та зробити передзамовлення гаджетів – переходьте до інтернет-магазину. Там і відгуки користувачів вже є.

Хоча всі три компанії все-таки рекомендують утриматись від звичок, для яких вам знадобиться такий гаджет. Хоча б на час перегляду фільмів у кінотеатрах!

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.