Pepsi, Multiplex та BBDO Ukraine подбають про людей, на яких у кіно кидають осудливі погляди. Адже це нечесно, коли людині дорікають лише тому, що вона вирішила погортати френдстрічку в повній темряві, з`їсти голівку часничку з хроном або просто поштовхатись ногами.

Pepsi, Multiplex та BBDO Ukrainе звернули увагу на проблему: як зробити так, щоб і голодні глядачі були ситі, і нервові клітини кіноестетів були цілі? І створили інноваційні девайси, які зроблять перегляд фільмів комфортним для всіх людей.

З цією метою компанії-ініціатори зібрали відомих науковців, промислових дизайнерів, геніїв кейтерингу, славетних барменів, трьох акробатів та одного борця сумо. Потім закрили всіх їх в одному кінозалі на 3 дні та загубили ключі. Тому нам довелось запросити інших творців, які й розробили ці інноваційні гаджети.

Прилади дозволять людям порушувати кіноетикет і не заважати іншим, які також мають повне право співчувати головним героям стрічки без втручання незрозумілих запахів та світла.

Щоб дізнатись про технічні характеристики та зробити передзамовлення гаджетів – переходьте до інтернет-магазину. Там і відгуки користувачів вже є.

Хоча всі три компанії все-таки рекомендують утриматись від звичок, для яких вам знадобиться такий гаджет. Хоча б на час перегляду фільмів у кінотеатрах!

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...