П’ять кампаній-лауреатів Cannes Lions до Міжнародного жіночого дня

Восьмого березня люди по всьому світу відзначають досягнення у суспільній, економічній, культурній та політичній сферах. Цей день також є закликом до того, щоб нарешті досягти гендерної рівності. З цієї нагоди ми пропонуємо вам ознайомитися з п’ятьма кампаніями-лауреатами Cannes Lions, в основу яких покладено дух та ідею Міжнародного жіночого дня.

1. «The Truth» (агенція Rubber Republic для SCA Hygiene)

«Золото» в категорії Cyber Lions у 2013 році.

Коли один чоловік залишив саркастичний коментар на сторінці Bodyform у Facebook, бренд та його агенції одразу побачили в цьому можливість, яка нечасто випадає брендам гігієнічних товарів для жінок. Тож вони всього за шість днів написали, відзняли та поширили відео «Bodyform Responds: The Truth».

2. «The Autocomplete Truth» (агенція Ogilvy Dubai для UN Women)

Численні винагороди, зокрема Titanium Lions, у 2014 році.

У наш час здається немислимим той факт, що з гендерною дискримінацією і досі можна зіткнутися майже повсюди. Втім, організація «ООН-Жінки» (UN Women) добре бачить, що попри десятиліття суспільного розвитку упереджене ставлення до жінок продовжує існувати у всьому світі. Організація прагнула розкрити очі на цю проблему як в розвинених країнах, так і в країнах, що розвиваються. Повернутися до обговорення проблеми, яка, як багато хто переконаний, вже вирішена.

Скориставшись функцією передбачення пошукових запитів Google, до якої щодня звертаються близько 6 мільярдів разів, організатори поставили світ перед дзеркалом, у якому відобразилася прихована правда про гендерну упередженість. Ці пошукові запити стали обличчям кампанії, шокувавши світ та залучивши чимало людей до дискусії у соцмережах.

3. «This Girl Can» (агенція Somesuch London для Sport England)

Золотий лев у категорії Film Craft у 2015 році.

Ця робота присвячена жінкам, які роблять те, у що вірять. І неважливо, як вони це роблять, чи добре виглядають в процесі та скільки потів з них має зійти. Вони надихають нас струснутися, ворушитися та доводити, що критика – це цілком здоланна перепона на шляху до мети.

4. «Share the Load» (агенція BBDO Mumbai для P&G)

Численні винагороди, зокрема «золото» у категорії Glass Lions, у 2015 році.

Бренд Ariel в Індії прагнув звернутися як до жінок, так і до чоловіків і спонукати їх до обговорення послання бренда. Тому він створив перший у світі гендерно-нейтральний ярлик з інструкціями для прання одягу. Цей ярлик був з ентузіазмом схвалений брендами одягу, виробниками, продавцями та дизайнерами. Чимало впливових людей з усієї Індії підтримали цю ідею, а разом з нею і гендерну рівність.

5. «Evita, the equality bill» (агенція Havas Buenos Aires для DDL&CO)

«Срібло» у категорії Direct Lions у 2018 році.

В Аргентині купюра номіналом в 100 песо існує в двох варіантах. На одному з них зображено чоловіка (Хуліо Рока), а на іншому – жінку. В історії Аргентини це – єдиний раз, коли на банкноті зобразили жінку. І неабияку: Ева Перон увійшла в історію завдяки своїй боротьбі за гендерну рівність. Тому до Міжнародного жіночого дня, щоб привернути увагу до неоднакової оплати праці чоловіків і жінок, номінал банкноти з обличчям жінки підняли на 27%. Тобто купюри з Хуліо Рока мали вартість 100 песо, а купюри з Евою Перон – 127 песо. Таким чином споживачі отримали наочну ілюстрацію тієї несправедливості, коли чоловікам і жінкам за однакову працю платять неоднаково.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Паперові мотоцикли та пластилінові зайці: шість кампаній, що вражають майстерністю анімації

Серед кампаній, що відзначилися майстерністю анімації, можна побачити теплі різдвяні історії, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців.