П’ять кампаній-лауреатів Cannes Lions до Міжнародного жіночого дня

Восьмого березня люди по всьому світу відзначають досягнення у суспільній, економічній, культурній та політичній сферах. Цей день також є закликом до того, щоб нарешті досягти гендерної рівності. З цієї нагоди ми пропонуємо вам ознайомитися з п’ятьма кампаніями-лауреатами Cannes Lions, в основу яких покладено дух та ідею Міжнародного жіночого дня.

1. «The Truth» (агенція Rubber Republic для SCA Hygiene)

«Золото» в категорії Cyber Lions у 2013 році.

Коли один чоловік залишив саркастичний коментар на сторінці Bodyform у Facebook, бренд та його агенції одразу побачили в цьому можливість, яка нечасто випадає брендам гігієнічних товарів для жінок. Тож вони всього за шість днів написали, відзняли та поширили відео «Bodyform Responds: The Truth».

2. «The Autocomplete Truth» (агенція Ogilvy Dubai для UN Women)

Численні винагороди, зокрема Titanium Lions, у 2014 році.

У наш час здається немислимим той факт, що з гендерною дискримінацією і досі можна зіткнутися майже повсюди. Втім, організація «ООН-Жінки» (UN Women) добре бачить, що попри десятиліття суспільного розвитку упереджене ставлення до жінок продовжує існувати у всьому світі. Організація прагнула розкрити очі на цю проблему як в розвинених країнах, так і в країнах, що розвиваються. Повернутися до обговорення проблеми, яка, як багато хто переконаний, вже вирішена.

Скориставшись функцією передбачення пошукових запитів Google, до якої щодня звертаються близько 6 мільярдів разів, організатори поставили світ перед дзеркалом, у якому відобразилася прихована правда про гендерну упередженість. Ці пошукові запити стали обличчям кампанії, шокувавши світ та залучивши чимало людей до дискусії у соцмережах.

3. «This Girl Can» (агенція Somesuch London для Sport England)

Золотий лев у категорії Film Craft у 2015 році.

Ця робота присвячена жінкам, які роблять те, у що вірять. І неважливо, як вони це роблять, чи добре виглядають в процесі та скільки потів з них має зійти. Вони надихають нас струснутися, ворушитися та доводити, що критика – це цілком здоланна перепона на шляху до мети.

4. «Share the Load» (агенція BBDO Mumbai для P&G)

Численні винагороди, зокрема «золото» у категорії Glass Lions, у 2015 році.

Бренд Ariel в Індії прагнув звернутися як до жінок, так і до чоловіків і спонукати їх до обговорення послання бренда. Тому він створив перший у світі гендерно-нейтральний ярлик з інструкціями для прання одягу. Цей ярлик був з ентузіазмом схвалений брендами одягу, виробниками, продавцями та дизайнерами. Чимало впливових людей з усієї Індії підтримали цю ідею, а разом з нею і гендерну рівність.

5. «Evita, the equality bill» (агенція Havas Buenos Aires для DDL&CO)

«Срібло» у категорії Direct Lions у 2018 році.

В Аргентині купюра номіналом в 100 песо існує в двох варіантах. На одному з них зображено чоловіка (Хуліо Рока), а на іншому – жінку. В історії Аргентини це – єдиний раз, коли на банкноті зобразили жінку. І неабияку: Ева Перон увійшла в історію завдяки своїй боротьбі за гендерну рівність. Тому до Міжнародного жіночого дня, щоб привернути увагу до неоднакової оплати праці чоловіків і жінок, номінал банкноти з обличчям жінки підняли на 27%. Тобто купюри з Хуліо Рока мали вартість 100 песо, а купюри з Евою Перон – 127 песо. Таким чином споживачі отримали наочну ілюстрацію тієї несправедливості, коли чоловікам і жінкам за однакову працю платять неоднаково.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Американські інженери показали прототип крижаного робота IceBot

Американські інженери Девін Керрол (Devin Carrol) і Марк Йім (Mark Yim) з Пенсільванського університету створили прототип двоколісного робота IceBot. Усі ...

Бренд Oakley представляє маску для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів

Бренд Oakley, відомий своїми стильними окулярами, представив високотехнологічну захисну маску для обличчя, яка ідеально підходить для тих, хто носить окуляри. ...

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір

Цифрова мода та віртуальний простір стають дедалі дивнішими, апелюючи до уяви та розмиваючи ті межі, у яких досі існував ритейл.

Новорічна реклама без оленів від Bolt: кампанія з України здобула два золота Effie Awards Europe 2021

Новорічна реклама Bolt здобула два золота однієї з найавторитетніших європейських щорічних премій в галузі маркетингових комунікацій ― Effie Awards Europe ...

Плюшеве зайченя привертає увагу до хвороби, яку складно діагностувати

Плюшеве зайченя Барбару створюють на чарівній фабриці, але коли вона оживає, контроль якості швидко пожбурює її у сміття...

Дизайнери з Нідерландів розробили меблі-спортінвентар

Амстердамська дизайнерська студія H-O-TT придумала прототип концептуальних меблів, які за бажанням можна трансформувати в інвентар для занять спортом. Всього в ...