• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine

П’ять кампаній-лауреатів Cannes Lions до Міжнародного жіночого дня

10 Березня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Восьмого березня люди по всьому світу відзначають досягнення у суспільній, економічній, культурній та політичній сферах. Цей день також є закликом до того, щоб нарешті досягти гендерної рівності. З цієї нагоди ми пропонуємо вам ознайомитися з п’ятьма кампаніями-лауреатами Cannes Lions, в основу яких покладено дух та ідею Міжнародного жіночого дня.

1. «The Truth» (агенція Rubber Republic для SCA Hygiene)

«Золото» в категорії Cyber Lions у 2013 році.

Коли один чоловік залишив саркастичний коментар на сторінці Bodyform у Facebook, бренд та його агенції одразу побачили в цьому можливість, яка нечасто випадає брендам гігієнічних товарів для жінок. Тож вони всього за шість днів написали, відзняли та поширили відео «Bodyform Responds: The Truth».

2. «The Autocomplete Truth» (агенція Ogilvy Dubai для UN Women)

Численні винагороди, зокрема Titanium Lions, у 2014 році.

У наш час здається немислимим той факт, що з гендерною дискримінацією і досі можна зіткнутися майже повсюди. Втім, організація «ООН-Жінки» (UN Women) добре бачить, що попри десятиліття суспільного розвитку упереджене ставлення до жінок продовжує існувати у всьому світі. Організація прагнула розкрити очі на цю проблему як в розвинених країнах, так і в країнах, що розвиваються. Повернутися до обговорення проблеми, яка, як багато хто переконаний, вже вирішена.

Скориставшись функцією передбачення пошукових запитів Google, до якої щодня звертаються близько 6 мільярдів разів, організатори поставили світ перед дзеркалом, у якому відобразилася прихована правда про гендерну упередженість. Ці пошукові запити стали обличчям кампанії, шокувавши світ та залучивши чимало людей до дискусії у соцмережах.

3. «This Girl Can» (агенція Somesuch London для Sport England)

Золотий лев у категорії Film Craft у 2015 році.

Ця робота присвячена жінкам, які роблять те, у що вірять. І неважливо, як вони це роблять, чи добре виглядають в процесі та скільки потів з них має зійти. Вони надихають нас струснутися, ворушитися та доводити, що критика – це цілком здоланна перепона на шляху до мети.

4. «Share the Load» (агенція BBDO Mumbai для P&G)

Численні винагороди, зокрема «золото» у категорії Glass Lions, у 2015 році.

Бренд Ariel в Індії прагнув звернутися як до жінок, так і до чоловіків і спонукати їх до обговорення послання бренда. Тому він створив перший у світі гендерно-нейтральний ярлик з інструкціями для прання одягу. Цей ярлик був з ентузіазмом схвалений брендами одягу, виробниками, продавцями та дизайнерами. Чимало впливових людей з усієї Індії підтримали цю ідею, а разом з нею і гендерну рівність.

5. «Evita, the equality bill» (агенція Havas Buenos Aires для DDL&CO)

«Срібло» у категорії Direct Lions у 2018 році.

В Аргентині купюра номіналом в 100 песо існує в двох варіантах. На одному з них зображено чоловіка (Хуліо Рока), а на іншому – жінку. В історії Аргентини це – єдиний раз, коли на банкноті зобразили жінку. І неабияку: Ева Перон увійшла в історію завдяки своїй боротьбі за гендерну рівність. Тому до Міжнародного жіночого дня, щоб привернути увагу до неоднакової оплати праці чоловіків і жінок, номінал банкноти з обличчям жінки підняли на 27%. Тобто купюри з Хуліо Рока мали вартість 100 песо, а купюри з Евою Перон – 127 песо. Таким чином споживачі отримали наочну ілюстрацію тієї несправедливості, коли чоловікам і жінкам за однакову працю платять неоднаково.

Джерело

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України
Бізнес та Інновації

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України

2 Травня, 2022

Глобальна криптовалютна біржа EXMO створила унікальну колекцію NFT, яка розповідає історію біржі з перших днів її існування. 100% зібраних коштів із благодійного розпродажу буде направлено на допомогу жителям України, які...

Читати далі

Агентство Sigma анонсувало запуск ТБ-реклами для бренду «Кусум»

Скільки коштує ведмедик? Українські креатори закликають підтримати сім’ї біженців із дітьми

РЕКОМЕНДОВАНО

Вміст недоступний

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.