• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

П’ять кампаній-лауреатів Cannes Lions до Міжнародного жіночого дня

10 Березня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Восьмого березня люди по всьому світу відзначають досягнення у суспільній, економічній, культурній та політичній сферах. Цей день також є закликом до того, щоб нарешті досягти гендерної рівності. З цієї нагоди ми пропонуємо вам ознайомитися з п’ятьма кампаніями-лауреатами Cannes Lions, в основу яких покладено дух та ідею Міжнародного жіночого дня.

1. «The Truth» (агенція Rubber Republic для SCA Hygiene)

«Золото» в категорії Cyber Lions у 2013 році.

Коли один чоловік залишив саркастичний коментар на сторінці Bodyform у Facebook, бренд та його агенції одразу побачили в цьому можливість, яка нечасто випадає брендам гігієнічних товарів для жінок. Тож вони всього за шість днів написали, відзняли та поширили відео «Bodyform Responds: The Truth».

2. «The Autocomplete Truth» (агенція Ogilvy Dubai для UN Women)

Численні винагороди, зокрема Titanium Lions, у 2014 році.

У наш час здається немислимим той факт, що з гендерною дискримінацією і досі можна зіткнутися майже повсюди. Втім, організація «ООН-Жінки» (UN Women) добре бачить, що попри десятиліття суспільного розвитку упереджене ставлення до жінок продовжує існувати у всьому світі. Організація прагнула розкрити очі на цю проблему як в розвинених країнах, так і в країнах, що розвиваються. Повернутися до обговорення проблеми, яка, як багато хто переконаний, вже вирішена.

Скориставшись функцією передбачення пошукових запитів Google, до якої щодня звертаються близько 6 мільярдів разів, організатори поставили світ перед дзеркалом, у якому відобразилася прихована правда про гендерну упередженість. Ці пошукові запити стали обличчям кампанії, шокувавши світ та залучивши чимало людей до дискусії у соцмережах.

3. «This Girl Can» (агенція Somesuch London для Sport England)

Золотий лев у категорії Film Craft у 2015 році.

Ця робота присвячена жінкам, які роблять те, у що вірять. І неважливо, як вони це роблять, чи добре виглядають в процесі та скільки потів з них має зійти. Вони надихають нас струснутися, ворушитися та доводити, що критика – це цілком здоланна перепона на шляху до мети.

4. «Share the Load» (агенція BBDO Mumbai для P&G)

Численні винагороди, зокрема «золото» у категорії Glass Lions, у 2015 році.

Бренд Ariel в Індії прагнув звернутися як до жінок, так і до чоловіків і спонукати їх до обговорення послання бренда. Тому він створив перший у світі гендерно-нейтральний ярлик з інструкціями для прання одягу. Цей ярлик був з ентузіазмом схвалений брендами одягу, виробниками, продавцями та дизайнерами. Чимало впливових людей з усієї Індії підтримали цю ідею, а разом з нею і гендерну рівність.

5. «Evita, the equality bill» (агенція Havas Buenos Aires для DDL&CO)

«Срібло» у категорії Direct Lions у 2018 році.

В Аргентині купюра номіналом в 100 песо існує в двох варіантах. На одному з них зображено чоловіка (Хуліо Рока), а на іншому – жінку. В історії Аргентини це – єдиний раз, коли на банкноті зобразили жінку. І неабияку: Ева Перон увійшла в історію завдяки своїй боротьбі за гендерну рівність. Тому до Міжнародного жіночого дня, щоб привернути увагу до неоднакової оплати праці чоловіків і жінок, номінал банкноти з обличчям жінки підняли на 27%. Тобто купюри з Хуліо Рока мали вартість 100 песо, а купюри з Евою Перон – 127 песо. Таким чином споживачі отримали наочну ілюстрацію тієї несправедливості, коли чоловікам і жінкам за однакову працю платять неоднаково.

Джерело

Теги: гендерное равенствокреативмаркетинг і комунікаціїсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.