Восьмого березня люди по всьому світу відзначають досягнення у суспільній, економічній, культурній та політичній сферах. Цей день також є закликом до того, щоб нарешті досягти гендерної рівності. З цієї нагоди ми пропонуємо вам ознайомитися з п’ятьма кампаніями-лауреатами Cannes Lions, в основу яких покладено дух та ідею Міжнародного жіночого дня.
1. «The Truth» (агенція Rubber Republic для SCA Hygiene)
«Золото» в категорії Cyber Lions у 2013 році.
Коли один чоловік залишив саркастичний коментар на сторінці Bodyform у Facebook, бренд та його агенції одразу побачили в цьому можливість, яка нечасто випадає брендам гігієнічних товарів для жінок. Тож вони всього за шість днів написали, відзняли та поширили відео «Bodyform Responds: The Truth».
2. «The Autocomplete Truth» (агенція Ogilvy Dubai для UN Women)
Численні винагороди, зокрема Titanium Lions, у 2014 році.
У наш час здається немислимим той факт, що з гендерною дискримінацією і досі можна зіткнутися майже повсюди. Втім, організація «ООН-Жінки» (UN Women) добре бачить, що попри десятиліття суспільного розвитку упереджене ставлення до жінок продовжує існувати у всьому світі. Організація прагнула розкрити очі на цю проблему як в розвинених країнах, так і в країнах, що розвиваються. Повернутися до обговорення проблеми, яка, як багато хто переконаний, вже вирішена.
Скориставшись функцією передбачення пошукових запитів Google, до якої щодня звертаються близько 6 мільярдів разів, організатори поставили світ перед дзеркалом, у якому відобразилася прихована правда про гендерну упередженість. Ці пошукові запити стали обличчям кампанії, шокувавши світ та залучивши чимало людей до дискусії у соцмережах.
3. «This Girl Can» (агенція Somesuch London для Sport England)
Золотий лев у категорії Film Craft у 2015 році.
Ця робота присвячена жінкам, які роблять те, у що вірять. І неважливо, як вони це роблять, чи добре виглядають в процесі та скільки потів з них має зійти. Вони надихають нас струснутися, ворушитися та доводити, що критика – це цілком здоланна перепона на шляху до мети.
4. «Share the Load» (агенція BBDO Mumbai для P&G)
Численні винагороди, зокрема «золото» у категорії Glass Lions, у 2015 році.
Бренд Ariel в Індії прагнув звернутися як до жінок, так і до чоловіків і спонукати їх до обговорення послання бренда. Тому він створив перший у світі гендерно-нейтральний ярлик з інструкціями для прання одягу. Цей ярлик був з ентузіазмом схвалений брендами одягу, виробниками, продавцями та дизайнерами. Чимало впливових людей з усієї Індії підтримали цю ідею, а разом з нею і гендерну рівність.
5. «Evita, the equality bill» (агенція Havas Buenos Aires для DDL&CO)
«Срібло» у категорії Direct Lions у 2018 році.
В Аргентині купюра номіналом в 100 песо існує в двох варіантах. На одному з них зображено чоловіка (Хуліо Рока), а на іншому – жінку. В історії Аргентини це – єдиний раз, коли на банкноті зобразили жінку. І неабияку: Ева Перон увійшла в історію завдяки своїй боротьбі за гендерну рівність. Тому до Міжнародного жіночого дня, щоб привернути увагу до неоднакової оплати праці чоловіків і жінок, номінал банкноти з обличчям жінки підняли на 27%. Тобто купюри з Хуліо Рока мали вартість 100 песо, а купюри з Евою Перон – 127 песо. Таким чином споживачі отримали наочну ілюстрацію тієї несправедливості, коли чоловікам і жінкам за однакову працю платять неоднаково.