От обычного портье – до иконы стиля. Новая реклама Wrangler

Производитель джинсовой одежды Wrangler представил рекламу своей новой коллекции Icons.

По сюжету ролика юноша, работающий портье в отеле, приносит в номер напитки и оказывается в центре вечеринки. Он носит Wrangler, и его сразу принимают за своего, позволяют присоединиться к веселью. Каждый гость на этой вечеринке — икона стиля. Ведь все носят джинсы этого бренда. Слоган — «Иконы живут вечно».

Вдохновением для коллекции стала не какая-то одна, а множество икон стиля и музыки. Джинсы Wrangler носили Мик Джаггер, Боб Марли, Джон Леннон и другие знаменитости. Дизайнеры бренда изучили свои архивы, чтобы создать на их основе шесть моделей для IconsCollection.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...