Чи можливо нині створити рекламну кампанію, що буде дійсно на часі, з потужним освітнім складником і дійсно нести користь? На прикладі нашого кейсу для Flint показуємо, що так!
Останнім часом інтерес до всього українського, історії та культури зокрема, постійно зростає. Цей тренд успішно використовують бренди не лише в контенті, а й у рекламних кампаніях.
Під час створення креативної концепції ми поставили за мету не лише адаптувати цей тренд у кампанії, а й реально дати користь і цінність користувачам. Як наслідок, фактор освітнього складника й користі також сприяв підвищенню конверсії, збільшенню кількості учасників і підписників.
У чому полягала ідея?
Останнім часом кожне місто України нам рідне, ми переживаємо та співчуваємо кожному мешканцю. Саме тому у кампанії вирішили дати можливість українцям привітати кожне місто окремо, написати в «листі місту» свої теплі слова любові й підтримки.
Тому основним креативним рішенням стала яскрава платформа — інтерактивна лендинг-мапа України, на якій ми дібрали цікаві факти про великі й малі міста України. Користувач міг натиснути на будь-який регіон і написати своє привітання, а ще — дізнатися цікавий факт про обласний центр.
Святковий лендинг вийшов яскравий та цікавий і дав потужну конверсію.
Flintкривати Україну також допомагали блогери, що підтримали активність у соцмережах у межах загальної кампанії та створювали власний віральний контент.
Розповідали про свої міста, ділилися фактами, що відомі лише місцевим, і дізнавалися у містян їхні знання про рідне місто!
За правильні відповіді учасники опитувань отримували лімітовані пачки сухариків, святковий настрій і нові знання. Ось така вийшла освітня комунікація!
Блогери закликали перейти на лендинг і написати привітання, адже там усіх учасників чекав розіграш унікального святкового боксу від Flint.
Для наповнення боксу ми вибрали справжню українську мотанку, а також разом із Flint і художницею створили лімітований мерч із чудовими ілюстраціями.
«Мені сподобалося, що з клієнтом одразу спіймали цю хвилю — нам потрібні блогери з креативним контентом, які вміють адаптовувати сценарій під себе й класно взаємодіяти з людьми. Я дуже задоволена рекламною кампанією, оскільки ми не просто досягнули КРІ, а й створили реально класну комунікацію з приємним фідбеком, що реалізувалася в трендовому стилі «опитування незнайомців», — Роза Багдасарян, інфлюенс-менеджерка OMG agency.
У результаті кампанії нам удалося зробити віральну кампанію із соціальною складовою, залучити різноманітні маркетингові інструменти й перевиконати KPI.
«До високої конверсії та успішно виконаних KPI, звісно, приємно додати, що нам удалося привітати Україну зі святом, яке цьогоріч важливе як ніколи, — з Днем Незалежності! Ми отримали багато емоційних і щирих відгуків від фоловерів», — Тоня Кузьміч, креативна директорка OMG agency.