Коли бренди намагаються у якийсь неочікуваний спосіб привернути увагу до свого продукту, це породжує чимало поганих ідей. На щастя (і на розраду наших очей), британський виробник картоплі Albert Bartlett просто вирішив, що його коренеплоди якнайкраще прорекламує опера. Для чого він і створив нову, «картопляну», версію класичного твору Джузеппе Верді.
Оперна кампанія цього бренда-вихідця з Шотландії має назву Make It Extraordinary.
Складно сказати, що в цій кампанії дивує більше. Її картопляна опера? Її акробатичні гіперболи? Той факт, що все це було зроблено для аграрного бренду? Чи, може, те, що ця новина була опублікована у виданні Potato News Today? (Так, на просторах інтернету існує поважне видання про картоплю!)
Поставивши собі за мету вирізнитися в картопляній категорії, креативна агенція Guy & Co і картопляний гігант Albert Bartlett створили дійсно дещо… екстраординарне. Зрештою, картопля — річ важлива. Особливо у Великобританії. Особливо з огляду на те, що продукцію Albert Bartlett споживає кожна п’ята британська родина.
Відео це зняв режисер Налле Шеблад (продакшн-компанія Infinite). Зірками його стали акробати канадської циркової трупи Flip Fabrique. А опера з ролика Albert Bartlett є спеціально переробленою заради картоплі версією дуету Libiamo, ne’ lieti calici з «Травіати» Джузеппе Верді. Аранжування цієї картопляної опери — справа рук британської композиторки Деббі Вайсман.
Мініатюрні декорації, які можна побачити в деяких сценах цього відео, створені дизайнером Дереком Беллом, який (і це, мабуть, очевидно з його стилю) виготовляв моделі для самого Веса Андерсона.
Ролик знімали впродовж восьми тижнів із дотриманням карантинних обмежень. А для всієї цієї епічної акробатики команді знадобилися три великих олімпійських трампліни.
Нагадуємо:
У розпал пандемії платформа Photocrowd оголосила 10 найкращих «картопляних» фото.
Пильнуйте свою картопельку: McDonald’s оновив дизайн інформаційних матеріалів.