• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

OLL.TV максимізує телик: тепер в жовтому і з новим підходом до комунікації

28 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
OLL.TV максимізує телик: тепер в жовтому і з новим підходом до комунікації
Share on FacebookShare on Twitter

У OLL.TV — час великих змін. Слідом за оновленням сервісу та зміною дизайну платформи на всіх екранах компанія провела загальний ребрендинг і запустила велику комунікаційну кампанію.

Робота над ребрендингом почалася в березні 2021 року. Проєктом займалося агентство «Банда» і топменеджмент OLL.TV. Перед командою стояло завдання актуалізувати платформу, зробити її більш привабливою, простою й інтуїтивно зрозумілою користувачам на всіх пристроях. В результаті змін зазнало практично все, починаючи з технічної бази й закінчуючи зовнішніми виглядом, інтерфейсом і контентним наповненням.

«В ході роботи над комунікаційною стратегією для OLL.TV ми звернули увагу на те, що багато українців купують Smart TV, привозять додому, потім вмикають кабель і продовжують за старою звичкою дивитися ті самі канали в низькій якості, — говорить Юлія Трибушна, директор OLL.TV і XTRA.TV. — А якщо захочеться подивитися фільм або серіал — знаходять його на сумнівних сайтах в ноутбуці. Або довго і болісно шукають через незручний пошук в браузері Smart TV. Або виводять через кабель на екран з комп’ютера. Ми вирішили це змінити, зробити Smart TV воістину розумним і зручним для перегляду всього контенту в одному сервісі: канали, фільми, футбол, мультики, серіали й шоу — все це в HD якості на відстані одного кліка на пульті телевізора. Про це наш новий бренд і наша комунікаційна кампанія: OLL.TV максимізує телик, робить його по-справжньому smart. Максимум контенту, максимум якості, максимум зручності».

Зараз сервіс має єдиний, уніфікований зовнішній вигляд на всіх пристроях — телевізорі, комп’ютері, планшеті, телефоні. Максимально зручний і зрозумілий інтерфейс з акцентом на контент. Лаконічна, корисна і жива комунікація на сайті й в соцмережах.

«Ми оновилися повністю — новий логотип, слоган, фірмовий стиль, нова комунікаційна стратегія. Все абсолютно нове», — підкреслює директор з маркетингу OLL.TV Максим Бєлов.

Платформа змінила ключові елементи своєї айдентики — візуальний стиль, шрифти, логотип. Тепер в OLL.TV — яскравий жовтий лого, що запам’ятовується. Як і слоган «Дивись. Дивись. Дивись», який говорить про те, скільки всього можна подивитися на OLL.TV: популярні українські канали, преміальні фільмові, пізнавальні, дитячі, спортивні канали, ексклюзивні спортивні трансляції, кращі серіали планети й топові прем’єри одночасно з усім світом. І все це в одному застосунку на будь-якому пристрої в найкращій якості й за дуже привабливою ціною — всього 109 грн на місяць.

«Все більше людей користуються ОТТ-платформами для того, щоб дивитися актуальні серіали, фільми, ТБ-програми, — говорить Максим Бєлов. — У зв’язку з пандемією навіть великі голлівудські студії звертають свою увагу на надання до своїх фільмів доступу в онлайні. Багато гучних прем’єр 2022 виходять одночасно в кінотеатрах і на стрімінгових платформах. Це підштовхнуло нас до того, що ми захотіли звернутись до ширшого кола людей — людей, які купують smart-телевізори, але не користуються усіма їхніми можливостями. Ми захотіли показати й розповісти їм про те, що може їх телевізор, коли в ньому є OLL.TV».


Читайте також:

Нова рекламна кампанія Unilever присвячена латиноамериканцям

Меттью МакКонахі про створення реклами: «Я не боюся протистояти популярному»

Теги: айдентикакампаніїкреативмедіаребрендинг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.