Young Lions Competitions 2025 — найпрестижніший міжнародний конкурс для молодих креаторів та маркетологів у віці до 30 років, який дає можливість заявити про себе на міжнародній арені. Цього року українські таланти змагалися у чотирьох категоріях: PR, Print, Design та Young Lions Marketers.
70 команд і 140 амбітних креативників та маркетологів прийняли участь в цьогорічному відборі. На реалізацію завдання у кожної команди було 24 години, працювали за реальним брифам від потужних українських бізнесів: Kormotech, Megapolis+. Партнером конкурсу в цьому році також став Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.
В конкурсі молодих Маркетологів команди створювали продукт/сервіс/комунікаційну стратегію з експансії українського бренду в Європу за бріфом Kormotech.
В конкурсі DESIGN, за підтримки Megapolis+, команди працювали над переосмисленням айдентики Київського Метро як культурного простору.
В конкурсах PRINT та PR учасники були забрифовані на розробку ідей для комунікації, що допоможе підліткам усвідомити важливість відповідального використання води. Учасники шукали креативні рішення, які розповідали б про її шлях у міському і сільському середовищі, а також звертали увагу на проблему забруднення водних ресурсів під час війни та виклики, з якими стикається Україна в умовах обмеженого доступу до чистої води.
Результати роботи оцінювало міжнародне журі — переможці Канн, або члени журі Канн. Категорію Young Lions Marketers оцінювали топові українські маркетологи.
Переможці Young Lions Competitions 2025
Категорія Design:
Віжуал гарної якості можна знайти тут: https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1eyJQob98m_asoLZPcOn9Jx4xyJxTKAvC

1 – Даша Шаблієнко та Валерія Ігнатюк, 7.4 points
2 – Владислава Домченко та Владислав Ковтун, 6 points
3 – Станіслав Калагарець та Володимир Хоменко, 5.9 points
Шорт-ліст можна побачити за лінком: https://www.instagram.com/p/DH5zgkdMT5c/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
Категорія Print:
Віжуал гарної якості з роботами команд можна знайти тут: https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1aubUYEDOaNJeDpiCT6CvBCj6Ong9vWf0



1 – Олена Лівшук та Аліна Максимів, 6.92 points
2 – Крістіна Шпетна та Аліса Малишева, 6.84 points
3 – Ігор Гавруш та Віталій Клименко, 6.84 points
Шорт-ліст можна побачити за лінком: https://www.instagram.com/p/DH56Hrps6fj/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
Категорія PR:
Віжуал гарної якості можна знайти тут: https://drive.google.com/drive/u/1/folders/16KeobqREOycDGocSTKDS1OVYQ95_N6JH



1 – Ігор Чубаров та Руслан Івахненко, 7.48 points
2 – Інна Ковальчук та Аліса Меженська, 7.36 points
3 – Рита Фломбоім та Володимир Алєксєйченко, 6.78 points
Шорт-ліст можна побачити за лінком: https://www.instagram.com/p/DH5c5j1MrNP/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
Переможці Young Marketers Competitions 2025
Віжуал гарної якості можна знайти тут: https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1TM_IInermooL6CPqLpB1B21blHOR_UyD



1 – Микита Хайрудінов та Анастасія Руденко, 7.33 points
2 – Валерія Купрейчук та Наталія Петренко, 7.18 points
3 – Самійло Шмайцер та Анастасія Головня, 7.07 points
Шорт-ліст можна побачити за лінком: https://www.instagram.com/p/DH3znwtMYDy/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
Що далі?
Команда, яка посіла перше місце у кожній категорії, заслуговує на можливість представити Україну на міжнародному фіналі Young Lions Competitions у Каннах. Це шанс представити Україну на глобальному рівні та позмагатися з найкращими молодими талантами з усього світу.
Організатори: Young Lions Competitions 2025 в Україні організований офіційним представництвом LIONS в Україні за підтримки клубу Арт-директорів України (ADC*UA), ISD Group, Projector Institute, ВРК, CIAU.
Детальніше про офіційні правила цьогорічного конкурсу можна дізнатися на офіційних сторінках:
Design, Print, PR: https://creativity.in.ua/konkursy-molodyh-kreatorov/
Young Lions Marketers: https://creativity.in.ua/konkurs-molodyh-marketologiv/
Команди, які зайняли перше місце зможуть представити Україну на Міжнародному фестивалі креативності Cannes Lion у Франції, за наявності необхідних документів для перетину українського кордону, наявності дійсних документів для перебування в Шенгенській зоні, та відсутність будь-яких заборон на подорожі та перебування в країнах Європи.