Починається фінальний етап конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA 3, який організовує компанія MRM за підтримки Проєктів TCA та UCBI, що фінансуються Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та за сприяння Міністерства культури та інформаційної політики України.
Нагадаємо, що впродовж березня, одразу ж після докторинг-майстерні – індивідуальних зустрічей 76-ти креативних команд-учасників із міжнародними медіа-експертами – тривав заключний прийом заявок PITCH UA 3. Конкурсанти подавали доопрацьовані проєкти згідно з рекомендаціями, отриманими під час докторинг-консультацій, а також розширений пакет документів. Серед 67 проєктів, які надійшли до фінального відбору, експерти обрали 36, які продовжать змагатися за перемогу у конкурсі на відкритому онлайн пітчингу 20-21 квітня. Переглянути трансляцію події зможуть усі охочі, зареєструвавшись тут.
Фіналісти конкурсу PITCH UA 3
Тема 1. Я відчуваю зміни: реформуючи Україну
- «Яся знає краще», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, ShoTam Production;
- «Земля», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, ТОВ «ТОУ»;
- «Жовті Кеди Project», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, ГО Центр Регіональних Ініціатив Астрея;
- «На першій лінії», Фінансування частини бюджету усього проєкту, ГО «Твоє місто Львів»;
- «Родина нового формату», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, КРІСТІ ФІЛЬМ;
- «Я – лікар!», Фінансування частини бюджету усього проєкту, ТОВ «Здорове ТБ»;
- «Хазяїн», Фінансування частини бюджету усього проєкту, Основа Фільм Продакшн.
Тема 2. Об’єднуючи Україну: єдність у різноманітності
- «Діалог», Фінансування частини бюджету усього проєкту, Онлайн-медіа «СЛУХ»;
- «10 Днів незалежності України», Фінансування частини бюджету усього проєкту, ФОП Михайло Смуток;
- «Сірі бджоли», Фінансування частини бюджету усього проєкту, ТОВ «Ідас Інтернешнл Філм»;
- «З одного тіста», Фінансування частини бюджету усього проєкту, ТОВ «Телерадіокомпанія Корисне ТБ»;
- «Сусіди», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, ТОВ «ПРОКІНО»;
- «Ревізор», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, ТОВ «Солар Медіа Інтертейнмент»;
- «Українські палаци. Золота доба», Фінансування частини бюджету усього проєкту, ФОП Акім Галімов;
- «Одна країна за столом», Фінансування частини бюджету усього проєкту, ФОП Антон Базелінський;
- «А що далі? – Спільне бачення майбутнього України», Фінансування частини бюджету усього проєкту, ГО «Інститут Просвіти»;
- «Дональд і Рональд блукають Україною», Фінансування частини бюджету усього проєкту, КРІСТІ ФІЛЬМ;
- «УніверЧек», Фінансування частини бюджету усього проєкту, Pedan|buro;
- «Запал», Фінансування частини бюджету усього проєкту, CRAFT STORY;
- «Самум. Афганський вітер», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, Кінокомпанія «Фор-Пост»;
- «УРСР на вухах», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, Національна суспільна телерадіокомпанія України;
- «Мавка. Лісова пісня», Фінансування частини бюджету усього проєкту, ТОВ «Анімаград»;
- «Наша Галя», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, FILM.UA Television.
Тема 3. Медіа мають значення
- «Підроби мене», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, Caffeine Film Production;
- «Деманіпуляція», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, Plusone;
- «По той бік правди», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, ФОП Олеся Лук’яненко;
- «Ботоферма», Фінансування частини бюджету усього проєкту, Основа Фільм Продакшн.
Тема 4. Російськомовний контент: з’єднати роз’єднане
- «Донбаський синдром», фінансування частини бюджету усього проєкту, ТОВ «ВІАТЕЛ»;
- «Вітер з гір», фінансування частини бюджету усього проєкту, ГО «Інтерньюз-Україна»;
- «Покоління Z», фінансування частини бюджету усього проєкту, RentgenFILM;
- «…до Ростову!», фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, ФОП Володимир Нагорний;
- «Ціна конфлікту», фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, UP UA STUDIO;
- «Симфонія Донбасу 2021», фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, ФОП Вероніка Крижна;
- «Шляхами успіху і слави», фінансування частини бюджету усього проєкту, ТОВ «Стейдж Сервіс»;
- «Алчевський», фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, ТОВ «Банк Ідей»;
- «Мої страшенно улюблені сусіди», фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, Think Tank Ukraine.
Фінал PITCH UA 3 відбудеться у форматі відкритого онлайн пітчингу 20-21 квітня. Фіналісти представлять доопрацьовані версії своїх проєктів журі, до складу якого увійдуть представники USAID, профільних державних та громадських організацій в Україні, а також експерти у сфері соціально вагомого контенту. Переглянути подію можна, зареєструвавшись тут.
29 квітня будуть оголошені переможці PITCH UA 3, які отримають підтримку USAID для подальшої реалізації своїх проєктів.
Третій сезон PITCH UA фокусується на контенті для ТБ, digital та кінотеатрів, який відповідає чотирьом актуальним темам:
- позитивне висвітлення реформ в Україні;
- історії про різноманітність України та її єдність;
- довіра до медіа;
- протидія російській пропаганді і збільшення інформаційної стійкості.
Цього року для участі в конкурсі надійшла рекордно велика кількість заявок – 330, з яких до півфіналу увійшло 76 проєктів, з них на фінальний відбір учасники подали 67 заявок.
Довідка
PITСH UA – конкурс соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну, який організовує медіаконсалтингова компанія Media Resourсes Management (MRM) за підтримки Проєкту Transformation Communications Activity (TCA) та «Зміцнення Громадської Довіри» (UCBI), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та сприяння Міністерства культури та інформаційної політики України.
Стежте за новинами PITCH UA 3 на офіційному сайті та у мережі Facebook.
Читайте також про сторітелінг і технології, популярність стрімінгових платформ і враження від Pitch UA 3 — в інтерв’ю з експертом конкурсу Айра Наполіелло.