• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Оголошено фіналістів конкурсу соціально вагомого контенту PITCH UA 3

13 Квітня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Оголошено фіналістів конкурсу соціально вагомого контенту PITCH UA 3
Share on FacebookShare on Twitter

Починається фінальний етап конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA 3, який організовує компанія MRM за підтримки Проєктів TCA та UCBI, що фінансуються Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та за сприяння Міністерства культури та інформаційної політики України.

Нагадаємо, що впродовж березня, одразу ж після докторинг-майстерні – індивідуальних зустрічей 76-ти креативних команд-учасників із міжнародними медіа-експертами – тривав заключний прийом заявок PITCH UA 3. Конкурсанти подавали доопрацьовані проєкти згідно з рекомендаціями, отриманими під час докторинг-консультацій, а також розширений пакет документів. Серед 67 проєктів, які надійшли до фінального відбору, експерти обрали 36, які продовжать змагатися за перемогу у конкурсі на відкритому онлайн пітчингу 20-21 квітня. Переглянути трансляцію події зможуть усі охочі, зареєструвавшись тут.

Фіналісти конкурсу PITCH UA 3

Тема 1. Я відчуваю зміни: реформуючи Україну

  • «Яся знає краще», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, ShoTam Production;
  • «Земля», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, ТОВ «ТОУ»;
  • «Жовті Кеди Project», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, ГО Центр Регіональних Ініціатив Астрея;
  • «На першій лінії», Фінансування частини бюджету усього проєкту, ГО «Твоє місто Львів»;
  • «Родина нового формату», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, КРІСТІ ФІЛЬМ;
  • «Я – лікар!», Фінансування частини бюджету усього проєкту, ТОВ «Здорове ТБ»;
  • «Хазяїн», Фінансування частини бюджету усього проєкту, Основа Фільм Продакшн.

Тема 2. Об’єднуючи Україну: єдність у різноманітності

  • «Діалог», Фінансування частини бюджету усього проєкту, Онлайн-медіа «СЛУХ»;
  • «10 Днів незалежності України», Фінансування частини бюджету усього проєкту, ФОП Михайло Смуток;
  • «Сірі бджоли», Фінансування частини бюджету усього проєкту, ТОВ «Ідас Інтернешнл Філм»;
  • «З одного тіста», Фінансування частини бюджету усього проєкту, ТОВ «Телерадіокомпанія Корисне ТБ»;
  • «Сусіди», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, ТОВ «ПРОКІНО»;
  • «Ревізор», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, ТОВ «Солар Медіа Інтертейнмент»;
  • «Українські палаци. Золота доба», Фінансування частини бюджету усього проєкту, ФОП Акім Галімов;
  • «Одна країна за столом», Фінансування частини бюджету усього проєкту, ФОП Антон Базелінський;
  • «А що далі? – Спільне бачення майбутнього України», Фінансування частини бюджету усього проєкту, ГО «Інститут Просвіти»;
  • «Дональд і Рональд блукають Україною», Фінансування частини бюджету усього проєкту, КРІСТІ ФІЛЬМ;
  • «УніверЧек», Фінансування частини бюджету усього проєкту, Pedan|buro;
  • «Запал», Фінансування частини бюджету усього проєкту, CRAFT STORY;
  • «Самум. Афганський вітер», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, Кінокомпанія «Фор-Пост»;
  • «УРСР на вухах», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, Національна суспільна телерадіокомпанія України;
  • «Мавка. Лісова пісня», Фінансування частини бюджету усього проєкту, ТОВ «Анімаград»;
  • «Наша Галя», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, FILM.UA Television.

Тема 3. Медіа мають значення

  • «Підроби мене», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, Caffeine Film Production;
  • «Деманіпуляція», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, Plusone;
  • «По той бік правди», Фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, ФОП Олеся Лук’яненко;
  • «Ботоферма», Фінансування частини бюджету усього проєкту, Основа Фільм Продакшн.

Тема 4. Російськомовний контент: з’єднати роз’єднане

  • «Донбаський синдром», фінансування частини бюджету усього проєкту, ТОВ «ВІАТЕЛ»;
  • «Вітер з гір», фінансування частини бюджету усього проєкту, ГО «Інтерньюз-Україна»;
  • «Покоління Z», фінансування частини бюджету усього проєкту, RentgenFILM;
  • «…до Ростову!», фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, ФОП Володимир Нагорний;
  • «Ціна конфлікту», фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, UP UA STUDIO;
  • «Симфонія Донбасу 2021», фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, ФОП Вероніка Крижна;
  • «Шляхами успіху і слави», фінансування частини бюджету усього проєкту, ТОВ «Стейдж Сервіс»;
  • «Алчевський», фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, ТОВ «Банк Ідей»;
  • «Мої страшенно улюблені сусіди», фінансування девелопменту проєкту та виробництва пілоту, Think Tank Ukraine.

Фінал PITCH UA 3 відбудеться у форматі відкритого онлайн пітчингу 20-21 квітня. Фіналісти представлять доопрацьовані версії своїх проєктів журі, до складу якого увійдуть представники USAID, профільних державних та громадських організацій в Україні, а також експерти у сфері соціально вагомого контенту. Переглянути подію можна, зареєструвавшись тут. 

29 квітня будуть оголошені переможці PITCH UA 3, які отримають підтримку USAID для подальшої реалізації своїх проєктів.

Третій сезон PITCH UA фокусується на контенті для ТБ, digital та кінотеатрів, який відповідає чотирьом актуальним темам:

  • позитивне висвітлення реформ в Україні;
  • історії про різноманітність України та її єдність;
  • довіра до медіа;
  • протидія російській пропаганді і збільшення інформаційної стійкості.

Цього року для участі в конкурсі надійшла рекордно велика кількість заявок – 330, з яких до півфіналу увійшло 76 проєктів, з них на фінальний відбір учасники подали 67 заявок.

Довідка

PITСH UA – конкурс соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну, який організовує медіаконсалтингова компанія Media Resourсes Management (MRM) за підтримки Проєкту Transformation Communications Activity (TCA) та «Зміцнення Громадської Довіри» (UCBI), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та сприяння Міністерства культури та інформаційної політики України.

Стежте за новинами PITCH UA 3 на офіційному сайті та у мережі Facebook.


Читайте також про сторітелінг і технології, популярність стрімінгових платформ і враження від Pitch UA 3 — в інтерв’ю з експертом конкурсу Айра Наполіелло.

Теги: USAIDдіджиталконкурсконтентсуспільство та державафільми

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.