• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Оголошується “Битва креаторів” ‒ найпрозоріший креативний тендер

6 Травня, 2019
Час прочитання: 2 хв.
A A
Оголошується “Битва креаторів” ‒  найпрозоріший креативний тендер
Share on FacebookShare on Twitter

Український культурний фонд та Представництво Cannes Lions в Україні (ГО «Каннські Леви в Україні») та оголошують «Битву креаторів» ‒ найпрозоріший креативний тендер країни. Даний проект «Битва Креаторів» виконується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Така колаборація геть не випадкова, адже обидві організації зосереджують свою діяльність на розвитку креативних індустрій в Україні. Об’єднавши зусилля, організатори розробили креативний бриф на одну із важливих культурних тем національного масштабу.

Завданням брифу є розробка креативної стратегії для рекламної кампанії, що запланована розпочатись влітку 2019 року. Мета ‒ промоція та популяризація української культури та культурного дозвілля. Креативні стратегії мають відповідати  концепції єдиної платформи креативної колаборації, яку було розроблено розроблено спільно Українським культурним фондом та Представництвом Cannes Lions в Україні. Залишити свою заявку для того, щоб отримати бриф, можна за посиланням http://creativity.in.ua/cc/.

Цього року представники креативних агенцій, digital- і production-студій та фрілансери рекламно-комунікаційного ринку можуть позмагатися за гонорар переможця. В подальшому реалізація запуску буде відбуватися з проведенням позаконкурсного тендеру на виробництво матеріалів промо-кампанії. Зараз ведуться перемовини із комерційними організаціями рекламно-комунікаційної, медіа-, кіноіндустрії, які сприятимуть реалізації кампанії на своїх медіа-площинах та інформаційних ресурсах.

Особливістю формату конкурсу у 2019 році є те, що відповідальність за вирішення важливого суспільного питання і обрання переможця лежить не лише на організації, що надає бриф, а і на розширеній панелі журі. За прийняття рішення відповідають: експерти маркетингово-комунікаційної індустрії, культурні діячі, представники ЗМІ, партнери заходу, організація, аудиторія і, звісно, замовник. Голоси будуть зараховуватися у процентному співвідношенні.

Окрім цього, кожен небайдужий до культурного питання українець зможе взяти участь в онлайн-голосуванні за вибір фіналістів, а також проголосувати за переможця безпосередньо у день заходу, 14 червня 2019 року.

“Битва креаторів” ‒ соціальна ініціатива Представництва Cannes Lions в Україні. Із 2015 року ми експериментували із форматом конкурсу для того, щоб вивести доскональну формулу публічного тендеру, який буде зрозумілий для замовника, партнерів, представників ЗМІ та аудиторії. Зважаючи на особливість формату 2019 року, ми хочемо наголосити, що вплив на важливі соціальні питання ‒ це спільна відповідальність партнерів, небайдужих громадян та професіоналів. Лише об’єднуючи зусилля всупереч контроверсійності поглядів можна досягнути якісних змін”, ‒ Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні.

«Як державна інституція нового типу Український культурний фонд прагне співпрацювати з представниками креативних індустрій, які у своїх проектах використовують нестандартні, інноваційні підходи. На мою думку, якщо поєднати глобальні цілі УКФ з оригінальними концепціями креативних агенцій, production-студій, ми отримаємо цікавий контент із потенціалом для масштабної та якісної кампанії промоції української культури. Це надзвичайно важливий крок, адже у вітчизняному інформаційному просторі помітний брак потужної соціальної реклами та акценту на культурному вимірі нашого життя. Нам би хотілося виправити цю ситуацію із допомогою тих, хто має свіжі й нетривіальні ідеї», ‒ виконавча директорка Українського культурного фонду Юлія Федів.  

Таймінг конкурсу та умови участі:

До 22.05 – реєстрація та ознайомлення із брифом

17.05 – дебрифінг учасників

До 24.05 – підготовка ідей за брифом 

25.05 – 03.06  – онлайн-голосування для обрання фіналістів конкурсу

06-14.06 – підготовка презентацій фіналістами

14.06 – оффлайн презентація стратегій, вибір переможця панелями суддів та аудиторією.

Участь у конкурсі безкоштовна.

Деталі конкурсу доступні за посиланням: http://creativity.in.ua/cc/

У разі виникнення додаткових питань звертайтеся до робочої групи “Битви креаторів” на  [email protected] або  +380 44 221 6131 (опція 3)

Інформаційна довідка:

«Битву креаторів» організовують Український культурний фонд у партнерстві з Представництвом Cannes Lions в Україні за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Український культурний фонд (УКФ) — державна установа, створена у 2017 році, на підставі відповідного Закону України, з метою сприяння розвитку національної культури та мистецтва в державі, забезпечення сприятливих умов для розвитку інтелектуального та духовного потенціалу особистості й суспільства, широкого доступу громадян до національного культурного надбання, підтримки культурного розмаїття та інтеграції української культури у світовий культурний простір. Діяльність фонду, згідно з чинним законодавства, спрямовується та координується Міністерством культури України.

Представництво Cannes Lions в Україні з 2006 року працює над популяризацією новітніх досягнень і найбільш значущих робіт в області креативних індустрій, а також допомагає українським компаніям достойно представлятися на міжнародній сцені в рамках фестивалю креативності Cannes Lions.

Детальніше із діяльністю Представництва можна ознайомитися на сайті creativity.in.ua.

Cannes Lions – головна подія і найбільш престижна нагорода сегменту креативних індустрій. Саме на цьому міжнародному фестивалі відзначаються проривні, нестандартні ідеї, підходи і технології, які задають тенденції в розвитку  культури, бізнесу і суспільства. Нагорода фестивалю – «Оскар» в світі креативних індустрій. Фестиваль проходить з 1954 року і протягом 66 років саме тут збираються успішні бренди і найбільш креативні люди, щоб познайомитися, поділитися знаннями і продемонструвати силу і ефективність креативного підходу у всіх сферах діяльності.

Агентство США з міжнародного розвитку (англ. United States Agency for International Development, USAID). На підтримку зовнішньої політики США, Агентство США з міжнародного розвитку виконує провідну роль у здійсненні заходів з міжнародного розвитку та допомоги у надзвичайних ситуаціях на основі партнерських стосунків і надання ресурсів, які рятують людські життя, знижують рівень бідності та зміцнюють механізми демократичного врядування, допомагаючи народам світу долати гуманітарні кризи та ставати на шлях самостійного розвитку. 

Теги: креативновиниподії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

4 червня Київ засвітився новими сенсами — саме тут відбувся MRKTNG MRTHN «Під сонцем інсайтів», організований онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR спільно з бізнес/медіа-холдингом ekonomika+. На одній сцені...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.