Коли клієнти не обмежують у пошуку креативних ідей, то з’являються такі проєкти, як промокампанія для MBA-програм від kmbs — «Обезмеження». Саме її розробило агентство Yellow Clutch Advertising.
Головним завданням було створення нової концепції позиціонування MBA-програм від kmbs на ринку. Передусім були проведені глибинні інтерв’ю зі студентами, випускниками та викладачами kmbs, завдяки яким отримали основні інсайти. Учасники поділилися досвідом, як під час навчання кожен з них пройшов персональну трансформацію, що стала рушієм позитивних змін.
Після стратегічної сесії команда агентства та бізнес-школи виділила три ключові поняття: масштабування, розвиток та зростання. Проте процеси, за якими відбувається програма, глибокі й різноманітні. В словнику української мови просто не знайшлося такого слова, яке могло б всебічно їх описати. Тож у Yellow Clutch Advertising створили неологізм — «обезмеження».
Із цього, зокрема, виникло візуальне втілення концепту — фрактал як система, що нескінченно самовідтворюється. «Обезмеження» експлікується в 12 принципах, з яких 4 в загальному стосуються до МВА, а ще по 4 – до President’s MBA та Executive MBA.
«Цінності, які стали спільними. Візія, до якої хочеться бути дотичними. Культура навчання, позитивний настрій людей, які створюють. Це все елементи культурних фракталів та ментальних моделей. Перетворюючись у кожній людині, вони самовідтворюються в спільноті. Це дуже нагадує те, як це відбувається в природі», — прокоментував Едуард Мальцев, заступник декана kmbs, керівник Presidents’ MBA.
З березня по серпень у межах весняного старту програм МВА 30 перспективних управлінців долучилися до спільноти kmbs.
«Створювати спільноти, що визначають напрями розвитку, — у цьому kmbs немає рівних. Допомагати спільнотам комунікувати та знаходити своїх людей — це суперсила нашого агентства. Безперечно, кейс з Києво-Могилянською бізнес-школою допоміг нам ще раз це продемонструвати. Співпраця з однією з найкращих бізнес-шкіл України — це велика честь, але й велика відповідальність, адже рівень цільової аудиторії дуже високий. Я гадаю, що агентство успішно впоралось із поставленим завданням. Розроблена концепція цікавить, залучає, дає простір для роздумів та подальшого розвитку», — прокоментувала Валерія Лошманова, CEO Yellow Clutch Advertising.
Читайте також:
Кампанія для підвищення ефективності кіно