Український райдхелінг-сервіс Uklon представив новорічну кампанію. Основна ідея полягає в тому, щоб нагадати людям про маленькі новорічні радощі, які все ще існують в простих речах і про які не варто забувати особливо в складні часи. Розробкою комунікаційної кампанії займалась креативна агенція I AM IDEA.
«Ми хотіли створити теплу, зрозумілу історію для кожного українця, тому додали у ролик трохи казковості та краплинку гумору, що вже історично притаманна бренду. У результаті вийшла історія, яка нагадує про цінність зустрічей із близькими та моментів радості», — розповідає креативна пара Віталій Клименко та Ігор Гавруш.
Створення ролику стало окремою пригодою, де все почалось з поїздки в Uklon! Щоб передати максимум динаміки й емоцій в кадрі, головній героїні історії — собаці Санні, дали волю на здійснення всіх вусолапих мрій на знімальному майданчику: святковий хаос з перекиданням ялинки, літаючими мандаринами, і скатертиною, що майстерно зривається зі столу віртуозним рухом пухнастої улюблениці!
Окремої уваги заслуговує музичний супровід. У ролику звучить культова новорічна мелодія «Silent Night» у виконанні камерного хору Moravski. Спеціально для цього команда агенції створила аранжування, а вокалістом став Ігор Фінашкін — креативний директор та засновник I AM IDEA.
Також ця кампанія стала першим кроком в рамках нової платформи бренду Uklon.
«Ми розуміємо, наскільки важливою є емоційна складова будь-якої комунікації, особливо у святковий період. Новорічна кампанія Uklon розкриває обидві сторони маленьких радощів: продуктову — радість від поїздки та ідейну — маленьку радість у вигляді обіймів з песиком, яку головна героїня отримує завдяки бренду. Це перший крок у нашій роботі над ще глибшими сенсами для бренду Uklon», — зазначає Надя Мельник, стратегиня агенції I AM IDEA.