На відміну від минулих Суперкубків, цього разу сорт Flamin’ Hot від Frito-Lay отримує особливе місце для розміщення реклами.
У рекламі будуть представлені Cheetos Flamin’ Hot Crunchy і Doritos Flamin’ Hot Cool Ranch, новий продукт, який дебютував наприкінці минулого року.
Хоча компанія не розкрила жодних додаткових деталей, вона заявила, що в рекламі також буде залучена зірка. Минулого року в рекламі Cheetos Super Bowl знялися Шеггі, а також зіркова пара Міла Куніс та Ештон Катчер. У фільмі «Велика гра Дорітос» був зображений плоский Меттью МакКонахі.
PepsiCo
Рішення створити власну рекламу Flamin’ Hot приходить в той час, коли популярність гарячих закусок зростає.
Наприклад, у квітні минулого року Goldfish і Frank’s RedHot створили крекер зі смаком гострого соусу. Того ж місяця інший бренд снеків, Blue Diamond, представив лінійку мигдалю, приправленого кайенським перцем, перцем-привидом і кароліною. Нещодавно Frito-Lay випустила обмежену серію Flamin’ Hot Mountain Dew.
Статистика
У той же час, за даними компанії, кількість поставок Instacart, включаючи гарячі та гострі закуски, зросла на 42% з березня 2020 року по березень 2021 року.
Оголошення PepsiCo, материнської компанії Frito-Lay, слідує за новинами про те, що Kellogg’s Pringles буде займати 30-секундне місце, створене Gray Group WPP під час цьогорічного Суперкубку.
NBCUniversal просила аж 6,5 мільйонів доларів за 30-секундну рекламу під час Super Bowl 56, яка вийде 13 лютого на стадіоні SoFi в Інглвуді, Каліфорнія. У минулому році ціна CBS становила 5,5 мільйона доларів за 30 секунд під час Big Гра.
Читайте також:
Netflix розробляє аніме-адаптацію Скотта Пілігріма