• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Нова реклама для Super Bowl

10 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Нова реклама для Super Bowl
Share on FacebookShare on Twitter

На відміну від минулих Суперкубків, цього разу сорт Flamin’ Hot від Frito-Lay отримує особливе місце для розміщення реклами.

У рекламі будуть представлені Cheetos Flamin’ Hot Crunchy і Doritos Flamin’ Hot Cool Ranch, новий продукт, який дебютував наприкінці минулого року.

Хоча компанія не розкрила жодних додаткових деталей, вона заявила, що в рекламі також буде залучена зірка. Минулого року в рекламі Cheetos Super Bowl знялися Шеггі, а також зіркова пара Міла Куніс та Ештон Катчер. У фільмі «Велика гра Дорітос» був зображений плоский Меттью МакКонахі.

PepsiCo

Рішення створити власну рекламу Flamin’ Hot приходить в той час, коли популярність гарячих закусок зростає.

Наприклад, у квітні минулого року Goldfish і Frank’s RedHot створили крекер зі смаком гострого соусу. Того ж місяця інший бренд снеків, Blue Diamond, представив лінійку мигдалю, приправленого кайенським перцем, перцем-привидом і кароліною. Нещодавно Frito-Lay випустила обмежену серію Flamin’ Hot Mountain Dew.

Статистика

У той же час, за даними компанії, кількість поставок Instacart, включаючи гарячі та гострі закуски, зросла на 42% з березня 2020 року по березень 2021 року.

Оголошення PepsiCo, материнської компанії Frito-Lay, слідує за новинами про те, що Kellogg’s Pringles буде займати 30-секундне місце, створене Gray Group WPP під час цьогорічного Суперкубку.

NBCUniversal просила аж 6,5 мільйонів доларів за 30-секундну рекламу під час Super Bowl 56, яка вийде 13 лютого на стадіоні SoFi в Інглвуді, Каліфорнія. У минулому році ціна CBS становила 5,5 мільйона доларів за 30 секунд під час Big Гра.

Джерело


Читайте також:

Netflix розробляє аніме-адаптацію Скотта Пілігріма

Теги: дизайнкреативфестивалі

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Невидимий саботаж: чому 70% проєктів AI провалюються і як це виправити

22 Серпня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: креативна концепція «Тримай марку ефективності» від BetterSvit

11 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.