Нова концепція пива «Чернігівське Біле»: неідеальне та справжнє

Компанія AB InBev Efes Україна розробила оновлену концепцію українського бренда «Чернігівське Біле». Свіже бачення популярного пива втілене в останньому рекламному ролику, який вийшов у ефір 3 червня.

При створенні комунікаційної платформи спеціалісти з креативного агентства Michurin керувалися принципом «Люди люблять неідеальні речі».

«Поняття неідеальності несе в собі вир емоцій і бурю спогадів. Саме тому оновлена концепція пива «Чернігівське Біле» підкреслює характеристики, які роблять його неідеальним. Так, це пиво нефільтроване, має мутний колір та осад, але саме завдяки цьому зберігає свій неповторний смак», – кажуть в агентстві.

Герої ролику переживають щирі, непідробні емоції, які роблять життя яскравим. Творці ідеї грають на контрасті «ідеального» та «неідеального». Перші кадри показують собаку, який слухняно виконує команди господаря, а за кілька секунд цей самий домашній улюбленець безтурботно бавиться в траві без жодних правил.

Інший міні-сюжет зображує «ідеальне селфі», за яким слідують «живі» фото, із заплющеними очима та розпатланим волоссям. Герой ролика фарбує стіни в ідеальний білий колір, але несподівано бачить нерівні, намальовані дитячою рукою позначки на одвірку. Усі ці моменти поєднує любов до неідеального. Наприкінці герої збираються біля свого будинку, щоб насолодитися смаком пива «Чернігівське Біле».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...