• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine

Нова кампанія ретро-упаковок, що не розкладаються

9 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Нова кампанія ретро-упаковок, що не розкладаються
Share on FacebookShare on Twitter

Одноразовому пластику може знадобитися до 450 років, щоб розкластися, опинитися на звалищі й плавати в наших океанах. Щоб підвищити обізнаність про похмуру реальність пластикового забруднення, Greenpeace Netherlands співпрацює з Ogilvy, щоб створити «вінтажний» інтернет-магазин, де споживачі можуть переглядати колекцію все ще неушкоджених пластикових предметів різних епох.

Усі предмети — від горщиків з йогуртом до пляшок з відбілювачем, від великих упаковок морозива до хрустких пакетів — були вилучені з реальних пляжів. За даними Greenpeace, деякі з них плавають в океані понад 50 років. Ретро-шрифти та вінтажний дизайн упаковки лише свідчать про те, скільки часу потрібно, щоб пластикові вироби зруйнувались.

Кампанія включає рекламні щити OOH із такими гаслами, як «Це змусило взуття сяяти в 70-х, це робить пляжі брудними сьогодні» та «Смачно для дітей у 60-х, але огидно для пляжів сьогодні».

Greenpeace

Також є відео, яке імітує рекламу в стилі ретро-шопінгового каналу, перш ніж спробувати розкрити справжній вплив непереробленого пластику на навколишнє середовище.

Greenpeace

Plastic is Back є частиною ширшої кампанії Greenpeace проти забруднення пластиком. У Великобританії організація створила таблицю супермаркетів країни, яка підкреслює їхній вплив на навколишнє середовище. Екологи також можуть підписати петицію до міністрів уряду Великобританії з проханням переходу від пластику. Greenpeace підтримує рух за повну заборону експорту пластикових відходів не пізніше 2025 року.

Джерело


Читайте також:

Підбірка фільмів та серіалів для діджитал-спеціаліста, який бачив усе

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України
Бізнес та Інновації

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України

2 Травня, 2022

Глобальна криптовалютна біржа EXMO створила унікальну колекцію NFT, яка розповідає історію біржі з перших днів її існування. 100% зібраних коштів із благодійного розпродажу буде направлено на допомогу жителям України, які...

Читати далі

Агентство Sigma анонсувало запуск ТБ-реклами для бренду «Кусум»

Скільки коштує ведмедик? Українські креатори закликають підтримати сім’ї біженців із дітьми

РЕКОМЕНДОВАНО

Вміст недоступний

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.