Кампанія, запущена з фітнес-додатком Strava, підтримує менш традиційні форми вправ — від погоні за собакою до бігу за автобусом.
Останніми місяцями з’явилася низка реклами фітнесу, яка ґрунтується на реалістичності. Навіть основоположник серйозних озвучок і метафор витривалості, Nike, змінив тактику, коли відсвяткувала бути сміттям у спорті в рамках своєї кампанії Play New.
У той час як січень раніше був часом, коли люди соромилися відвідувати тренажерний зал, New Balance — останній спортивний бренд, який застосував інший підхід у своїй новій кампанії «У кожного бігуна є причина», метою якої є розвіяти існуючі міфи про те, що означає бути бігуном.
Бренд сподівається залучити тих, хто ще не усвідомлює, що вони бігуни, за допомогою рекламного фільму та супровідних плакатів, на яких зображено нетрадиційні форми вправ, починаючи від того, що хтось біжить за доставкою, до погоні за собакою в парку.
Щоб надати додаткову довіру до цього виду бігу, компанія запустила новий виклик у фітнес-додатку Strava, який збігається з кампанією, яка вимагає від людей пробігти 30 км з 17 січня по 13 лютого. Натомість учасники отримають код знижки 10% на New Balance і шанс заробити місце на перегонах, включаючи Лондонський марафон (можливо, серйозніший захід, ніж біг за автобусом, правда).
Читайте також:
Домашній стрес-менеджмент: методи запобігання та полегшення ментальної напруги