• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Nebo на культурній орбіті: про виставку робіт Енді Воргола, дослідження соцмереж та кейс #StillSpeakingUp

30 Листопада, 2021
Час прочитання: 5 хв.
A A
Nebo на культурній орбіті: про виставку робіт Енді Воргола,  дослідження соцмереж та  кейс #StillSpeakingUp
Share on FacebookShare on Twitter

Привіт, земляни! Агенція «Небо» не зраджує традиціям, тому усією командою відібрали свіжі культурні тренди, які можна використати у роботі над вашим брифом. Новий випуск колонки «Nebo на культурній орбіті» готовий, тож полетіли читати!

Послухати подкаст «Nebo на культурній орбіті» можна на:

  • Soundcloud
  • Castbox
  • Google Podcasts
  • Apple Podcasts

Без мистецтва нікуди

Команда дизайнерів з Брукліну MSCHF виставила на продаж тисячу робіт Енді Воргола в рамках проєкту «Музей підробок», проте лише одну з них створив сам художник у 1954 році. Решта 999 картин були точними репліками, які творчий колектив відтворив за допомогою роботизованої руки власного виробництва. Такою ініціативою MSCHF прагне знищити дані про походження роботи та фактично прирівняти її до підробок.

Google вирішив дивитися на живопис під іншим кутом, тому запустив програму Pet Portraits. У ній користувач зможе сфотографувати свого улюбленця, знайти його двійників на полотнах відомих художників та більше дізнатися як про твір, так і про автора.

Переконані, що зовсім скоро один з брендів корму для домашніх тварин ситуативно відреагує на нову фічу Google.

LEGO вже давно стало частиною культури, а вміння збирати величезні інсталяції — справжнім мистецтвом. Круто, що напередодні новорічних свят, компанія випустила набір, присвячений культовій стрічці «Сам удома». Цікаво, що автором конструктора став українець Алекс Сторожук. Новинка складатиметься з майже чотирьох тисяч деталей, а його вартість сягатиме $250.

Вважаємо, цей набір найкращим, що сталося з франшизою «Сам удома» після виходу добре відомого вам рекламного ролика.

Соцмережі не здають позиції

Київський міжнародний інститут соціології провів опитування і дізнався, що найпопулярнішим додатком для спілкування серед усіх вікових категорій залишається Viber. Застосунок встановлено у 73,6% українців. А як же Telegram? Фаворит молоді посів третє місце в списку — ним користується майже 32% українців.

На другу ж сходинку рейтингу потрапив Facebook Messenger — його використовують 42,7% опитаних.

До речі, про Facebook. З 19 січня 2022 року в соцмережі більше не можна буде налаштувати таргетинг за параметрами, пов’язаними з расою, релігією, сексуальною орієнтацією та здоров’ям. Таке рішення було прийняте через шквал критики у бік компанії внаслідок скандалу Facebook Papers.

І ще два слова про соцмережу Цукерберга. У Мексиці журналістів продовжують вбивати після публікацій на Facebook. Лише за 2021 рік у країні від рук злочинців загинуло 8 працівників ЗМІ.

У розрізі цієї новини хочемо пригадати кейс #StillSpeakingUp, що взяв не одну нагороду на міжнародних рекламних фестивалях. Ідею вважаємо класною, але, на жаль, неефективною.

Думаймо про майбутнє

Компанія Apple вводить програму, завдяки якій після смерті користувача доступ до його акаунту в iCloud зможуть отримати довірені особи. Програма Digital Legacy дозволяє вибрати до п’яти людей, а для її активації знадобиться свідоцтво про смерть і ключ доступу.

Запровадження подібної функції є дуже логічним рішенням, адже людина залишає після себе на Землі величезний цифровий слід. Що з ним робити залишається відкритим питанням. Свої роздуми щодо цього філософ Патрік Стокс виклав у книзі «Digital Souls: A Philosophy of Online Death».

Якщо захочете почитати дану роботу, то одразу йдіть на Amazon, позаяк в Україні знайти книгу дуже складно.

Секс і маркетинг

Поговорімо про секс. Компанія Dame, що займається виробництвом секс-іграшок для жінок, виграла суд і тепер може розміщувати рекламу своєї продукції в нью-йоркському метро. Судова тяганина з Metropolitan Transit Authority тривала майже 3 роки, та все ж недарма. Відтепер у підземці NY можна буде зустріти ось такі постери.

Секс-туризм заважає екосистемі у заповіднику Маспаломас на Канарських островах. Іспанські дослідники встановили, що туристи завдали шкоди восьми видам рослин, три з яких ростуть лише на цій території.

Облаштовуючи місця для інтиму, відвідувачі топчуть рослинність, смітять та використовують дюни як туалет. Ящірки Гран-Канарії сприймають використані презервативи за медуз, намагаються їх з’їсти та помирають. Коротко кажучи, суцільний негатив.

А от позитивна ідея, пов’язана із сексом, з’явилася у США. Приватна авіакомпанія з Лас-Вегасу запустила рейс Love Cloud для занять коханням у небі. Піднявшись у повітря, пілот надягає шумозахисні навушники та літає над містом.

45 хвилин такого секс-чартеру обійдуться пасажирам у 995 доларів, а півтори години — у 1495 доларів.

Компанія обіцяє повну конфіденційність, а пілот жартома каже: «Мене ніколи не запрошували приєднатися до веселощів. Я люблю секс, але небо люблю більше».

Nebo і небо

От і ми любимо небо, тому завжди намагаємося знайти щось цікаве, пов’язане з ним. Цього разу хочемо показати вам картину художника Джефрі Гібсона, на якій він зобразив наш слоган.

Jeffrey Gibson

Перед тим, як закрити сторінку зі статтею, прослухайте новий випуск подкасту та завітайте на наш сайт. Зустрінемося за декілька днів до нового року у святковому випуску «Nebo на культурній орбіті». Бувайте!


Читайте також:

Nebo на культурній орбіті: про тренди TikTok, пиво за старі ґаджети та магнітосферу Меркурія

Теги: Nebo на культурній орбітіексклюзивкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.