Не все соответствует требованиям. Звезды попадают впросак с Alexa в рекламе Amazon

В рекламе к Super Bowl Amazon привлекает множество звезд – Харрисона Форда, Фореста Уитакера, Илану Глейзер и Эбби Джейкобсон, а также близнецов НАСА Марка и Скотта Келли.

Все они наглядно демонстрируют тот печальный факт, что электронный помощник Alexa, которую можно вмонтировать во что угодно, далеко не всегда уместна и эффективна.

У Фореста Уиттакера Alexa вмонтирована в электрическую зубную щетку, и играет любимые полкасты хозяина, вот только когда щетка во рту, их не слышно.

У Харрисона Форда Alexa вмонтирована в ошейник любимой собаки и всякий раз, когда собака лает, заказывает корм в интернет магазине. А лает собака постоянно…

В ролике показан еще ряд смешных ситуаций, описанных с огромной долей самоиронии. Что с юмором и ненавязчиво укрепляет имидж Amazon

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...