Останнім часом європейські маркетингові кампанії McDonald’s тяжіють до мінімалізму. Помітно це й в найновішій з них. Рекламу від Leo Burnett London, розміщену на бігбордах, можна назвати одночасно і ненав’язливою, і досить-таки зухвалою.
Вона не містить ані назви бренду, ані його логотипу. Навіть фотографії продукту на ній немає. Замість цього у ній перераховані інгредієнти головних пунктів меню McDonald’s – Філе-о-фіш, Біг-Мак тощо – кожен у відповідному кольорі.
Піт Хайес (Pete Heyes), креативний директор Leo Burnett, зазначив: «McDonald’s – лідер на ринку. Можна по пальцях перерахувати ті глобальні бренди, які можуть собі таке дозволити. Тому стислість та наочність такої кампанії демонструють цілком заслужену впевненість McDonald’s у собі та своєму продукті».