Не бесит? Новая рекламная кампания для «Лазолван®» от Havas Digital Kyiv

Знаете, что бесит? Кашель, который появляется в самый неподходящий момент. Ты кашляешь, и кашляешь, и кашляешь. И нет этому ни конца, ни края. На тебя оглядываются прохожие, закатывают глаза друзья и даже близкие неодобрительно вздыхают.

Поэтому Havas Digital Kyiv запустили рекламную кампанию для «Лазолван®» – эффективного лекарства от кашля.

В серии коротких шуточных роликов креативщики показали ситуации, в которых кашель может испортить момент, отношения, а может, даже и жизнь.

Сюжеты роликов построены на появлении специальной кнопки в YouTube. Чтобы прекратить кашель, достаточно просто нажать на кнопку «ДОПОМОГТИ». Такое решение призвано привлечь внимание подписчиков, а также повысит трафик на сайте лекарства.

 

Havas Digital Kyiv

Алексей Морозов — Creative Director

Александр Люев — Art Director

Дарья Бессонова — Senior Copywriter

Алена Гаращук — Account Director

 

Команда «Лазолван®»

Григорий Хоненко — Brand Manager

Оксана Радченко – Category Manager

Наташа Кравченко – Marketing Manager

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.

Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

Всіх, хто працює в ресторанах конкурентів цієї мережі, запросили підійти 27 лютого до службових входів KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame.