Команда Київстар запустила нову тарифну кампанію із свіжим динамічним слоганом «Назустріч важливому». Він став відображенням оновленої бренд-моделі та комунікаційної платформи оператора. Динамічність слогану дозволяє змінювати його в залежності від продукту. Позиціонування бренду та слоган розробила команда Saatchi & Saatchi Ukraine.
«Для багатьох Київстар — не просто бренд, а справжній лавмарк! Працюючи над оновленням бренд-моделі та комунікаційної платформи ми врахували це. Задача не стояла у площині революційних змін, треба було сфокусувати бренд, зробити його більш зрозумілим, враховуючи ті надбання, асоціації, які вже були побудовані. Ми віримо, що сформульована цінність Київстар „близькість людей“, що підкреслює важливість емоційного зв’язку, емпатії та підтримки, не тільки допоможе зробити бренд ще більш цілісним, але й знайде відгук в людських серцях», — вважає Костя Шнайдер, chief creative director Publicis Groupe Ukraine та Saatchi & Saatchi Ukraine.
«Так, головною цінністю для бренду став зв’язок між людьми, який можливий завдяки технологіям і продуктам компанії. Мобільний зв’язок, інтернет, телемедицина, Big Data, IoT для бізнесу — буквально все, що робить Київстар поєднує людей і створює можливості для кращого життя кожного користувача чи бізнесу. Головною ж темою в комунікації стала відповідь на сакральне запитання „а що насправді важливо?“. Люди важливі, стосунки важливі, можливість почути рідну людину за тисячі кілометрів важлива, а технології — це лише інструмент», — коментує Marcom Head of Київстар Юрій Чорненький.
Ці зміни, звісно, вплинули й на слоган. По-перше, він мав доносити оновлені брендософію і комунікаційну платформу. По-друге, бути адаптивним до будь-яких продуктів та комунікації Київстар. А це широкий спектр: від 4G, тарифних планів, спонсорства івентів до програм з діджиталізації міст та Big Data-рішень для бізнесу.
Під час роботи над слоганом, команді Saatchi & Saatchi Ukraine вдалося сформулювати те найважливіше, що об’єднує абсолютно всі продукти, сервіси і проєкти Київстар. Усе, що робить компанія, вона робить «Назустріч важливому» для своїх користувачів. Постійне розширення покриття мережі 4G, підвищення швидкості інтернету, покращення якості зв’язку — усе це кроки назустріч людям, які хочуть мати зв’язок з близькими людьми, потрібними експертами, цінними клієнтами тощо. Адже «важливе» у кожного різне.
Крокувати назустріч людям — активна позиція бренду, готовність встановити зв’язок з іншими й це те, що вирізняє бренд на українському ринку.
Читайте також:
Як позитивно ставитися до відгуків та критики