• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Наввипередки з велосипедом: Gorillas перетворює рюкзаки своїх кур’єрів на медіаканал

21 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Європейська служба доставки продуктів Gorillas має доволі зухвалий слоган: Faster Than You. Загалом, він їй пасує, оскільки ця служба обіцяє виконати доставку за 10 хвилин від моменту підтвердження замовлення до вручення пакунка замовникові.

Тому, коли ця служба вийшла на італійський ринок, її креативна мережа Dude вирішила скористатися найхарактернішим елементом цієї служби — велосипедом кур’єра — щоб привернути до Gorillas увагу споживачів.

Креативна команда перетворила кур’єрів-велосипедистів Gorillas на своєрідний медіаканал, розмістивши на їхніх рюкзаках коди на знижки. Щоб скористатися таким кодом, треба було зробити з телефона його фото і ввести його, роблячи наступне замовлення в мобільному застосунку.

Втім, з огляду на швидкість кур’єрів зробити це було не так вже й просто. У кожного із 70 велосипедистів був унікальний код. До того ж, за ті п’ять днів, що тривала кампанія, всі коди щодня змінювалися. Загалом кодів було 350, і деякі з них пропонували аж 90%знижки.

Як результат, за якихось п’ять днів у застосунка з’явилося 3000 нових користувачів, а компанія отримала приріст кількості замовлень у 20% (і цілу купу розмитих фотографій).

Іларія Сквіччаріні, старша менеджерка з маркетингу бренду Gorillas Italia, зазначає, що креативники Dude допомогли бренду «представити швидку доставку продуктів як цікавішу та екологічнішу альтернативу звичним для італійців походам по магазинах».

А Лоренцо Піччотті, старший креативний директор Dude, зі свого боку, пояснює: «Кампанія Spot The Biker розпочалася з дуже простої, але дуже впливової ідеї. Ми зробили команду велосипедистів протагоністами активації, яка на тиждень охопила весь Мілан, задіявши кожного жителя міста. І ми справді продемонстрували, що означає слоган Faster Than You».

Споживання та екологія

Gorillas позиціює себе як дещо більше, ніж просто служба доставки. Ця компанія ставить за мету змінити підхід людей до покупок і зменшити вплив споживання на планету, заохочуючи купувати частіше, але менше, обирати свіже і не марнувати їжу.

Цій активації, до речі, передувала ініціатива Gorillas, покликана зменшити кількість харчів, які опиняються на смітнику. Розгорталася вона навколо іконічного годинника головної залізничної станції Мілану. Тоді кожні 10 хвилин кур’єри Gorillas доставляли пакунки з найрізноманітнішими продуктами, у яких йшов останній день терміну придатності. Тобто на наступний день всі ці харчі вже не можна було продавати, але у той самий день їх ще можна було з’їсти.

Джерело


Читайте також:

Дерев’яні велосипеди для всіх і кожного як спосіб боротьби з вуглецевими викидами.

Dole перетворює купи сміття на медіаканал про марнування їжі.

Теги: доставкамаркетинг і комунікаціїтранспорт

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.