Європейська служба доставки продуктів Gorillas має доволі зухвалий слоган: Faster Than You. Загалом, він їй пасує, оскільки ця служба обіцяє виконати доставку за 10 хвилин від моменту підтвердження замовлення до вручення пакунка замовникові.
Тому, коли ця служба вийшла на італійський ринок, її креативна мережа Dude вирішила скористатися найхарактернішим елементом цієї служби — велосипедом кур’єра — щоб привернути до Gorillas увагу споживачів.
Креативна команда перетворила кур’єрів-велосипедистів Gorillas на своєрідний медіаканал, розмістивши на їхніх рюкзаках коди на знижки. Щоб скористатися таким кодом, треба було зробити з телефона його фото і ввести його, роблячи наступне замовлення в мобільному застосунку.
Втім, з огляду на швидкість кур’єрів зробити це було не так вже й просто. У кожного із 70 велосипедистів був унікальний код. До того ж, за ті п’ять днів, що тривала кампанія, всі коди щодня змінювалися. Загалом кодів було 350, і деякі з них пропонували аж 90%знижки.
Як результат, за якихось п’ять днів у застосунка з’явилося 3000 нових користувачів, а компанія отримала приріст кількості замовлень у 20% (і цілу купу розмитих фотографій).
Іларія Сквіччаріні, старша менеджерка з маркетингу бренду Gorillas Italia, зазначає, що креативники Dude допомогли бренду «представити швидку доставку продуктів як цікавішу та екологічнішу альтернативу звичним для італійців походам по магазинах».
А Лоренцо Піччотті, старший креативний директор Dude, зі свого боку, пояснює: «Кампанія Spot The Biker розпочалася з дуже простої, але дуже впливової ідеї. Ми зробили команду велосипедистів протагоністами активації, яка на тиждень охопила весь Мілан, задіявши кожного жителя міста. І ми справді продемонстрували, що означає слоган Faster Than You».
Споживання та екологія
Gorillas позиціює себе як дещо більше, ніж просто служба доставки. Ця компанія ставить за мету змінити підхід людей до покупок і зменшити вплив споживання на планету, заохочуючи купувати частіше, але менше, обирати свіже і не марнувати їжу.
Цій активації, до речі, передувала ініціатива Gorillas, покликана зменшити кількість харчів, які опиняються на смітнику. Розгорталася вона навколо іконічного годинника головної залізничної станції Мілану. Тоді кожні 10 хвилин кур’єри Gorillas доставляли пакунки з найрізноманітнішими продуктами, у яких йшов останній день терміну придатності. Тобто на наступний день всі ці харчі вже не можна було продавати, але у той самий день їх ще можна було з’їсти.
Читайте також:
Дерев’яні велосипеди для всіх і кожного як спосіб боротьби з вуглецевими викидами.
Dole перетворює купи сміття на медіаканал про марнування їжі.