Свято є синонімом до слова родина, щедрості й, звичайно, огидних светрів. Хоча Panera Bread не планує найближчим часом роздавати кардигани з мішурою, бренд пропонує дещо краще: чашки для кави. І на відміну від аналогічних пропозицій конкурентів, таких як Starbucks, ці багаторазові чашки досить потворні, завдяки досвіду графічного дизайну креатора TikTok Emily Zugay.
На тлі постійного успіху вірусного редизайну логотипа Zugay, який привернув увагу таких компаній, як Adobe, McDonald’s і Detroit Lions, мережа кафе об’єдналася з креатором «Ugly Holiday Cup Collection». Лінія охоплює чотири чашки з унікальним дизайном, які переважно ухиляються від традиційної святкової іконографії, щоб звільнити місце для сатиричного чуття Zugay. Кінцеві результати неприємні, і в цьому суть. Цим святковим подарунком Panera сподівається підкреслити, що єдине, що дійсно має значення, — це те, що всередині, а в цьому випадку — це гаряча кава.
Краса всередині
«Ми дуже раді зробити щось інше, те, що відрізняється від решти, цього року з нашим запуском „Ugly Holiday Cup Collection“ 2021 року у співпраці з сенсацією TikTok — Emily Zugay», — сказав Едуардо Луз, головний бренд і концептуальний директор Panera.
«Наші нові святкові чашки посилають дружнє повідомлення про те, що, хоча ми можемо зосередитися на декорі, подарунках та святкових листівках у цей насичений сезон, важливо не упускати з уваги речі, які приходять зсередини — радість, сім’ю, спогади, традиції та, звичайно, каву Panera, яка допоможе вам пережити свята».
Обмежена лінійка буде доступна лише для 125 переможців. Щоб взяти участь, користувачі повинні відвідати спеціальний веб-сайт колекції та зареєструватися до 6 грудня.
Разом із чашками бренд пропонує подарункову підписку на каву MyPanera+, яку можна буде придбати через додаток і веб-сайт. Угода включає два місяці необмеженої кави за 15 доларів США або три місяці за 20 доларів. Покупці також можуть зареєструватися зараз, щоб придбати підписку, яка надає їм безкоштовну каву до кінця року і необмежений доступ за щомісячну премію в розмірі 8,99 долара США.
Ознайомтеся з привабливими дизайнами нижче.
Читайте також:
Не забудь пром себе! — Prom.ua запустив новорічну рекламу