Цілком природно, що Різдво є наочікуванішим часом для магазинів іграшок. Не винятком є й мережа PicWicToys. Оскільки всі 45 магазинів цієї мережі є не лише власне магазинами, а й ігровими майданчиками, саме цю їхню характерну відмінність агенція Steve вирішила покласти в основу різдвяної кампанії 2021 для PicWicToys.
В цьогорічному різдвяному ролику магазин PicWicToys перетворився на трасу для шалених перегонів (із черепашачою швидкістю) на іграшкових машинках 12-Watts, перед якою не встояв навіть сам Санта Клаус.
Ролик явно черпає натхнення з блокбастерів, щоб занурити глядача у світ дитячих ігор. Посилань на поп-культуру тут можна побачити чимало: Дарт Вейдер, Спайдермен, Пікачу, Барбі, Снігова Королева та інші іконічні для дітей персонажі приєднуються до перегонів, щоб позмагатися одне з одним.
До перегонів долучилися навіть працівники залу/аніматори. (І в цих ролях дійсно виступили справжні співробітники магазинів PicWicToys!)
Загалом для бренду це стало ідеальною можливістю продемонструвати, як саме виглядає типовий робочий день в його магазинах, де відвідувачі постійно граються.
Жульєн Дріно, бренд-менеджер PicWicToys, пояснює: «Це відео використовує всі інгредієнти успіху PicWicToys: магазин, створений для ігор, різноманітні активації, наші завзяті аніматори, які в глибині душі й самі є просто великими дітьми, і привабливі продукти. Нашому ролику вдалося досягти безпрецедентної мети: об’єднати разом на екрані більшість наших улюблених персонажів та популярні іграшки від наших давніх брендів-партнерів».
Радіоверсія цього ролика також існує, де олені марно намагаються додзвонитися до Санта Клауса, який відволікся на іграшки PicWicToys і забув геть про все.
Читайте також:
Загублений олень Санта Клауса: різдвяна кампанія SuperValu є і зворушливою, і фантастичною.