Настоящее счастье – это свобода еды. Новая кампания службы доставки еды Deliveroo

Cлужба доставки еды Deliveroo, совместно с агентством Wieden & Kennedy London представили новую рекламную кампанию.

Цель кампании – показать счастливого человека, потому что он получает любимую еду, независимо от места и времени суток. В видеоролике мы видим интересные, нереальные жизненные обстоятельства, но ничто не мешает получить порцию любимого блюда.

Жизнь слишком коротка, чтобы тратить ее на приготовление еды. Счастье – это возможность  иметь то, что вы хотите в любое время. Deliveroo – food freedom.

Автор: Юлия Труба

Источник

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...