• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Наскрізна аналітика для Shark Taxi: як GROWTHY DIGITAL завдяки роботі з даними вирішили проблему із залученням клієнтів

19 Серпня, 2024
Час прочитання: 1 хв.
A A
Наскрізна аналітика для Shark Taxi: як GROWTHY DIGITAL завдяки роботі з даними вирішили проблему із залученням клієнтів
Share on FacebookShare on Twitter

КЛІЄНТ

Shark Taxi ― сервіс таксі в м. Одеса, що має значну перевагу серед конкурентів за рахунок простоти і зручності сервісу, клієнтоорієнтованості та швидкості подачі авто через застосунок.

МЕТА

Головним завданням співпраці дочірньої агенції OMG agency GROWTHY DIGITAL з Shark Taxi було виявлення помилки в просуванні, завдяки чому стало можливо мінімізувати витрати та максимізувати прибуток. Окрім цього, потрібно було підвищити залученість аудиторії та зацікавити її в послугах бренду шляхом побудови ефективної маркетингової воронки.

РЕАЛІЗАЦІЯ

Для того, щоб зменшити витрати та збільшити прибуток, агенція провела повну наскрізну аналітику (Big Data Analytics): було зібрано максимальну кількість даних та внесено необхідні зміни в рекламну кампанію.

За допомогою даних Google Ads та Meta Ads було виявилено проблему ― малий таксопарк: із 300 000 замовлень таксі лише 120 000 замовлень було підтверджено й оплачено. Тому вже в нових креативах акцент припадав на залученні нових водіїв до роботи. Для залучення аудиторії використовували креативи з 5% кешбеку.

Результатом такого аналітичного підходу стало успішне функціонування таксі, яке працює в плюс. Замість витрат на креатив та інші аспекти реклами, увага зосередилась на аналізі даних та оптимізації витрат, що призвело до позитивного фінансового результату. Клієнти GROWTHY DIGITAL високо цінують цей підхід, оскільки він дозволяє отримувати реальні результати від рекламних кампаній, заснованих на даних та аналітиці.

У результаті співпраці агенція отримала розширені результати аналітики, що сприяли збільшенню кількості водіїв таксі, також створила ефективний контент, який підвищив унікальність бренду в соцмережах та збільшив прибуток для компанії.

Теги: кейсикреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.