Канадська рекламна кампанія під назвою Kraft Dipper від агенції Rethink дала імена 21 зірці, які можна побачити «всередині» ковша сузір’я Великої Ведмедиці. Природно, що всі ці імена є посиланнями на макарони з сиром бренду Kraft Dinner.
Хтось їсть макарони ложкою, а хтось — виделкою. А хтось взагалі ковтає їх прямо з каструльки. Кому що подобається.
«І чи можна їх за це судити?» — питає бренд Kraft Dinner, стверджуючи, що йому, наприклад, сподобався найбільший ківш Всесвіту. Той що в космосі. Але з ним є, мовляв, одна проблема: він порожній. І це бренду просто-таки очі муляє.
Тому Kraft Dinner і вирішив виправити цю ситуацію, перетворивши цей порожній «небесний посуд» на Kraft Dipper. У партнерстві з Міжнародним реєстром зірок бренд зареєстрував неофіційні назви для 21 зірки, які у нічному небі розташовані начебто у цьому Великому Ковші, пойменувавши їх на честь макаронів із сиром та всього, що їх стосується. Як-от Масло, Ложка, Виделка, Лікоть, Купа-макаронів-що-злиплися-разом тощо. А також Молоко 1, 2 та 3,25. Зрештою, Молочний Шлях заслуговує на трохи більше молока.
Кампанія супроводжується роликом, який можна переглянути в інстаграмі.
Ще однією ініціативою цієї кампанії є можливість для канадців замовити собі макаронів із сиром запостивши фото пустої каструлі з тегами @KraftDinnerCA та #KraftDipper.
Ішані Патель, бренд-менеджерка Kraft Heinz Canada, так пояснює цю кампанію: «Ми знаємо, що канадці полюбляють їсти макарони по-своєму і часто прямо з каструлі. Ба навіть, багато кому з них, коли вони бачать пусту каструлю, моментально починає кортіти макаронів з сиром. Знаючи, що Велика Ведмедиця — найбільший з усіх ковшів, що тільки існують, ми просто мусили заповнити її своїми макаронами. Ми завжди шукаємо дотепні та кумедні нові способи активізувати та винагородити наших фанатів. Тож перетворення Великої Ведмедиці на каструльку з макаронами Kraft Dinner, водночас заповнюючи пусті каструльки канадців, видалося нам акціями з ідеальною синергією».
Читайте також:
Морозиво зі смаком макаронів із сиром: кобрендинг Kraft і Van Leeuwen як спосіб привернути увагу.
Легенда походження карбонари: компанія Barilla зняла мініблокбастер про спагеті.
«Маленькі водоспадики»: кулінар-подкастер створив ідеальну форму пасти.