Найди пиво в ближайшем лесу. Новая кампания от Busch Beer

Американский пивной бренд Busch Beer совместно с Национальным лесным фондом США (NFF), запустил новую кампанию, призванную привлечь внимание американцев к красоте и сохранности лесных угодий страны.

Кампания состоит из двух направлений. Первое – это своего рода квест. В лесах заповедниках всей страны Busch Beer выбрал по шесть деревьев, на которых прикрепил своеобразные медальоны. Тот, кто найдет такой медальон и отправит электронное письмо в адрес Busch Beer,   получит полный комплект поставки пива Busch Beer на весь год. Местоположение всех шести деревьев в ближайшем лесу можно выявить через подсказки на официальной странице Twitter (@BuschBeer).

Второе направление называется «Tree Roll» и работает очень просто. На многих онлайн-ресурсах будет демонстрироваться рекламное видео. На каждый просмотренный целиком ролик, NFF будет будет отвечать, сажая одно дерево с целью посадить 50 000 деревьев в первые 24 часа. По словам разработчика кампании агентства Deutsch, это первый бренд, использующий преролл для благотворительных целей.

В продажу также поступили специальные упаковки по 18, 24 и 30 баночек Busch и Busch Light, часть поступлений от продажи которых будет пожертвована в NFF для поддержки программы восстановления и улучшения национальных лесов и пастбищ по всей территории Соединенных Штатов,

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...