Навмисно жахлива рекламна кампанія була нещодавно запущена компанією Bango як шпилька в бік пошукової реклами. Як стверджує ця компанія, що спеціалізується на поведінковому таргетингу, 35% такої реклами так і не досягає своєї цільової аудиторії. Щоб проілюструвати недоліки пошукової реклами, вона винесла своє послання на найнепомітніший білборд Великобританії.
Мовляв, ось так 60 мільярдів доларів маркетингового бюджету марнуються на пошукову рекламу, яка загубиться десь далеко від очей і умів її цільової аудиторії.
Така кампанія має на меті продемонструвати, як більше третини пошукової реклами губиться на шляху до своєї аудиторії. Серед тієї пошукової реклами, яка все ж пробиваються до тих, хто її має побачити, більше чверті потрапляє на очі людям, які не мають наміру щось купувати. А ще 20% її оминає тих, кому належить основне рішення щодо покупок.
Таке ненадійне націлювання цифрової реклами доводять і проведені Bango дослідження. Наприклад, одне відстежене ними рекламне повідомлення, адресоване старшим маркетологам, добралося до студентів, кінологів і касирів у супермаркеті – до кого завгодно, окрім своєї цільової аудиторії.
В такому сумному середовищі агенція Bango і запустила свою «Найгіршу рекламну кампанію світу» (The Worst Ad Campaign in the World). Для свого послання вона придбала рекламне місце на білборді під Манчестером, який за статистикою Clear Channel найменше потрапляє на очі перехожим.
Аніл Малхотра, директор з маркетингу Bango, назвав цей найнепомітніший білборд Великобританії «все одно кращим використанням бюджету, ніж більшість пошукової реклами».
Він так пояснив цей задум виданню The Drum: «Ми хотіли провести цю кампанію тому, що я щиро переконаний, що пошукова реклама «поламана». Пошуковий маркетинг перетягує на себе мільярди доларів з бюджету на рекламу в обмін на буцімто цільовий маркетинг. Але зараз стає дедалі очевиднішим, що він не так вже й добре націлений. Зовсім не так, як це обіцяють продавці цієї послуги».
«Урок, який варто засвоїти діджитал-маркетологам, полягає в тому, що те, що люди шукають, є поганою вказівкою на те, що вони хочуть купити. Самого лише пошуку недостатньо, щоб виказати намір зробити покупку. Те ж саме стосується і більшої частини реклами в соцмережах. Те, що люди лайкають в соціальних медіа, не завжди є тим, що їм подобається в реальному житті, або тим, що вони хотіли б купити. Це – одна з причин, чому людей так дратує недоречна онлайн-реклама».
«Хоча наша реклама на цьому білборді певно є найгіршою в країні, я сподіваюся, вона спонукає маркетологів переосмислити свій підхід до таргетингу».
Читайте також:
Cannes Lions Live 2021: WARC розповідає про переосмислення брендів для успішної діджитал-комерції.