• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

«Найбрудніші слова» в індустрії маркетингу

12 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
«Найбрудніші слова» в індустрії маркетингу
Share on FacebookShare on Twitter

Тім Дональд, виконавчий креативний директор інтегрованого агентства CreativeRace, ділиться своєю думкою про надто модні слова, які часто звучать у секторах маркетингу та реклами.

Я збираюся трохи поговорити про брудні слова. Ні, це не загальновживані брудні слова, такі як fck або bllocks, а брудні слова, які стосуються специфічної галузі реклами.

Насправді, якщо їх використовувати правильно, брудні слова можуть стати чудовим способом самовираження. Як одного разу сказав Стівен Фрай: «Ті користувачі в соцмережах, які вважають, що лайка в будь-якому випадку є ознакою відсутності освіти або культури, — просто скажені божевільні». Тож слова, про які я буду говорити, за правильного вжитку, значною мірою забезпечують дохід, якщо чітко пояснюють колегам, як краще виконати роботу.

Але нині ці слова вживаються настільки часто і настільки викривлено, що вони втратили сенс. І тепер вас сприймають як… (будь-яка лайка), коли ви використовуєте їх на зустрічах.

Слово перше — «Мета»

Варто наголосити, що вам потрібна мета, щоб отримати іронію у відповідь. Нема сумніву, мета надзвичайно важлива у всьому, що ви робите, але наразі це те слово, використання якого означає, що у мене проблеми. Слово «мета» має кілька значень — причину тих або інших дій, і ознаку рішучості людини. Але в рекламній індустрії наразі виник стереотип: для того, щоб бренд мав певну мету, йому потрібно знайти і розв’язувати велику світову проблему.

Знов-таки немає сумніву: бувають випадки, коли ми повинні заохочувати бренди це робити. Але буває й багато випадків, коли заохочувати не варто. Всі пам’ятають випадок, коли бренд Pepsi думав, що за допомогою родини Кардаш’ян зможе призвести до суспільних змін.

Досить часто у брендів не вистачає простішого розуміння мети. Ось чому вони роблять те, що роблять. Відомий письменник і ментор Саймон Сінек сказав: «Люди не купують те, що ти робиш; вони купують мотив, чому ти це робиш. І те, що ви робите, просто доводить те, у що ви вірите». Ось це я куплю обов’язково.

Слово друге — «Інновації»

Я все частіше сприймаю це слово як поп-ап — мені смішно. Частково тому, що не існує універсального розуміння того, що це власне означає. Принаймні у нашій галузі. Знову ж таки, відсутність контексту посилює цю ситуацію. Кожен хоче бути інноваційним, чи не так?

З мого досвіду, інноваційність часто трактується як щось, пов’язане з технікою. І тому неминуче виникають ідеї, як правило, щодо використання AR, чат-ботів або анімацій в реальному часі. Особисто я думаю, що інновації — це набагато більше. Новий спосіб щось робити, щось сказати чи нові думки про щось можуть бути настільки ж інноваційними, як і все, що стосується технологій. У будь-якому випадку, ми завжди повинні намагатися робити щось нове, правда?

Слово третє — «Сміливість/Хоробрість»

Креатор має бути сміливим (хоробрим)! Це те, що барабанить нас по голові із самого початку нашої кар’єри. Креатив — це смілива і відважна робота, яка в підсумку отримує нагороди — це нібито аксіома.

У цьому немає абсолютно нічого поганого, але що це означає насправді? Це поняття дуже залежить від контексту, адже те, що сміливо для однієї людини, — абсолютне божевілля для іншої.

Правда в тому, що немає універсального показника того, що насправді означає сміливий і хоробрий, тому що він має бути конкретним та глибоко вкоріненим у ДНК бренду, з яким ви працюєте.

Я бачив роботи, які настільки намагалися бути сміливими, що виходили далеко за рамки того, що бренд міг і повинен був робити. Тому вони мали цілком негативні наслідки. Такі роботи абсолютно не відповідають характеру бренду та є в кращому випадку заплутаними, а в гіршому — досить шкідливими. Тож будьте сміливі та хоробрі, але при цьому добре вивчіть бренд, з яким ви працюєте.

І, нарешті…

Слово четверте — «Дані»

Це відносно невелика аномалія, але це слово, яке стало трохи незграбним з точки зору стратегії. Можливо, це моя особиста проблема, а не загальноприйнята річ, але оскільки це мій блог, я можу робити те, що мені подобається.

Річ у тім, що інколи стратегія може надмірно залежати від даних, особливо при спробі краще зрозуміти аудиторію. Лише декілька стратегів маркетингу, з якими я працював, зрозуміли, що це може надмірно вас затягнути та надто далеко завести.

Ви можете витягти всі дані, які вам подобаються, з YouGov або GWI, але вони мають бути поєднані з дуже глибоким розумінням культури. Треба вивчити культурні простори, в яких живуть люди, зрозуміти, як вони з ними взаємодіють, а потім знайти, як і де бренд може автентично в цю культуру вписатися. Немає нічого жахливішого, ніж бренд, який пробиває собі шлях до місця, яке йому не підходить.

Це аж ніяк не вичерпний список, і я впевнений, що до нього можна додати ще багато брудних слів. Але висновок мого невеликого допису простий — використовуйте скільки завгодно брудних слів, просто робіть це відповідально і розумно. Інакше вас будуть називати ****.

Джерело

Фото на головній: Sven Brandsma


Читайте також:

Співзасновник Lucky Generals Енді Нейрн про те, як удача може покращити вашу творчість

Теги: креативкреативні індустріїнавчання

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Громадська організація Design for Ukraine оголосила про запуск першого в Україні масштабного дослідження, присвяченого професійній етиці у сфері дизайну. Через онлайн-опитування команда хоче з’ясувати, як українські дизайнери та дизайнерки сприймають...

Читати даліDetails

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.