Кампанія Brandalism у Великій Британії націлена на провідні рекламні агентства, включаючи Ogilvy, MediaCom та VCCP, через їхню роль у сприянні обізнаності щодо кліматичної кризи.
Понад 100 рекламних щитів та плакатів на автобусних зупинках було встановлено на вихідних (без дозволу) у 20 містах, котрі пов’язують рекламні агентства з їх високовуглецевими клієнтами, такими як Shell, BP, Jaguar Land Rover та British Airways.
Кампанія є частиною «four days of action», які проводяться по всій Європі на знак протесту проти рекламної індустрії та її спонсорства високовуглецевими продуктами та введення «екологічної чистки» від імені компаній, що займаються викопним паливом.
Рекламна кампанія від Brandalism
Білборди були встановлені анонімною мережею Brandalism, яка об’єднала зусилля з групою антирекламних та кліматичних організацій по всій Європі, включаючи Adfree Cities та Badvertising у Великобританії. Минулого тижня Badvertising випустила свою дебютну кампанію для Міністерства з питань надзвичайних ситуацій із кліматом, яка назвала рекламну індустрію «забрудненням мозку» та закликала прийняти більше законодавств щодо високовуглецевої реклами.
Brandalism раніше виступав проти таких компаній, як Barclays, стверджуючи, що рекламні агентства, які працюють разом із забруднюючими клієнтами, є співучасниками руйнування навколишнього середовища.
Першочергова європейська громадянська ініціатива «Заборонити рекламу та спонсорство викопного палива» була започаткована минулого тижня, усього за місяць до вирішальної кліматичної конференції ООН Cop26 у Глазго.
У сукупності групи закликають місцеві ради наслідувати приклад Амстердаму щодо заборони реклами та спонсорства для забруднюючих автомобілів, авіаліній та компаній, що займаються викопним паливом. У Великій Британії прийняли пропозиції щодо впровадження подібних заходів.
Запропонована зміна забороняє будь-яку рекламу чи спонсорство компаніями, що продають викопне паливо, транспортні засоби, які працюють на викопному паливі.
Нові рекомендації для брендів
Роббі Гіллетт з Adfree Cities сказав: «Занадто довго рекламна індустрія не встигала перевіряти свою роль у кліматичній кризі. Незалежно від того, чи використовує він найкращі творчі таланти для просування високовуглецевих продуктів, надаючи оманливу позицію великим нафтовим компаніям або наповнюючи наші публічні простори енергомістких рекламними екранами, злочинця, який забруднює зв’язки з громадськістю, потрібно знищити».
Рекламна індустрія в цілому бачить посилення законодавства, коли мова йде про питання сталого розвитку. За останній місяць і CMA, і ASA опублікували у Великобританії нові рекомендації щодо брендів, які не відповідають своїм екологічним зобов’язанням.
Тим часом Google оголосила про заборону показу реклами у відеороликах YouTube та іншому вмісті, що поширює неправдиві твердження про зміну клімату в рамках постійних зусиль щодо підтримки безпеки бренду. Однак залишається з’ясувати, чи буде прийнято більш радикальне законодавство після Cop26.
Читайте також:
Читати під світлом вазону: науковці намагаються перетворити рослини на ліхтарі