• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Найбільші рекламні агентства Лондона націлені на протести проти рекламного клімату

11 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Найбільші рекламні агентства Лондона націлені на протести проти рекламного клімату
Share on FacebookShare on Twitter

Кампанія Brandalism у Великій Британії націлена на провідні рекламні агентства, включаючи Ogilvy, MediaCom та VCCP, через їхню роль у сприянні обізнаності щодо кліматичної кризи.

Понад 100 рекламних щитів та плакатів на автобусних зупинках було встановлено на вихідних (без дозволу) у 20 містах, котрі пов’язують рекламні агентства з їх високовуглецевими клієнтами, такими як Shell, BP, Jaguar Land Rover та British Airways.

Кампанія є частиною «four days of action», які проводяться по всій Європі на знак протесту проти рекламної індустрії та її спонсорства високовуглецевими продуктами та введення «екологічної чистки» від імені компаній, що займаються викопним паливом.

протести проти рекламного клімату

Рекламна кампанія від Brandalism

Білборди були встановлені анонімною мережею Brandalism, яка об’єднала зусилля з групою антирекламних та кліматичних організацій по всій Європі, включаючи Adfree Cities та Badvertising у Великобританії. Минулого тижня Badvertising випустила свою дебютну кампанію для Міністерства з питань надзвичайних ситуацій із кліматом, яка назвала рекламну індустрію «забрудненням мозку» та закликала прийняти більше законодавств щодо високовуглецевої реклами.

Brandalism раніше виступав проти таких компаній, як Barclays, стверджуючи, що рекламні агентства, які працюють разом із забруднюючими клієнтами, є співучасниками руйнування навколишнього середовища.

Першочергова європейська громадянська ініціатива «Заборонити рекламу та спонсорство викопного палива» була започаткована минулого тижня, усього за місяць до вирішальної кліматичної конференції ООН Cop26 у Глазго.

У сукупності групи закликають місцеві ради наслідувати приклад Амстердаму щодо заборони реклами та спонсорства для забруднюючих автомобілів, авіаліній та компаній, що займаються викопним паливом. У Великій Британії прийняли пропозиції щодо впровадження подібних заходів.

Запропонована зміна забороняє будь-яку рекламу чи спонсорство компаніями, що продають викопне паливо, транспортні засоби, які працюють на викопному паливі.

Найбільші рекламні агентства Лондона націлені на протести проти рекламного клімату

Нові рекомендації для брендів

Роббі Гіллетт з Adfree Cities сказав: «Занадто довго рекламна індустрія не встигала перевіряти свою роль у кліматичній кризі. Незалежно від того, чи використовує він найкращі творчі таланти для просування високовуглецевих продуктів, надаючи оманливу позицію великим нафтовим компаніям або наповнюючи наші публічні простори енергомістких рекламними екранами, злочинця, який забруднює зв’язки з громадськістю, потрібно знищити».

Рекламна індустрія в цілому бачить посилення законодавства, коли мова йде про питання сталого розвитку. За останній місяць і CMA, і ASA опублікували у Великобританії нові рекомендації щодо брендів, які не відповідають своїм екологічним зобов’язанням.

Тим часом Google оголосила про заборону показу реклами у відеороликах YouTube та іншому вмісті, що поширює неправдиві твердження про зміну клімату в рамках постійних зусиль щодо підтримки безпеки бренду. Однак залишається з’ясувати, чи буде прийнято більш радикальне законодавство після Cop26.

Джерело


Читайте також:

Читати під світлом вазону: науковці намагаються перетворити рослини на ліхтарі

Теги: новинирозвитоксуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

Думай як клієнт: від тригерів до просування

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.