Такі бренди, як Sony, Apple, Uber та Nike, витрачають мільйони на рекламу та просування в соціальних мережах, намагаючись зберегти їх високу оцінку. Але наш споживчий світ має ще один результат: коли споживачі не задоволені, вони не мовчать про це.
Нещодавно сайт для огляду продуктів Rave оцінив ландшафт брендів та вивчив понад 1 мільйон твітів, де згадувалися деякі з найпопулярніших брендів світу. Використовуючи відсоток негативних згадок як орієнтир, вони розробили карту найбільш ненависних — або, принаймні, найбільш критикованих — брендів у світі.
У всьому світі, здається, Sony отримала найбільшу кількість злобних відгуків, з найбільшим відсотком негативних твітів у 10 країнах. Нещодавно на світовому ринку розваг та технологій сталася низка PR-катастроф. У червні 2020 року австралійський суд зобов’язав компанію Sony Europe сплатити 3,5 мільйона доларів штрафу після неправдивого повідомлення споживачів про те, що вони не мають права повертати гроші за несправні ігри PlayStation. Запуск PlayStation 5 наприкінці 2020 року також був розчарований шанувальниками, які не змогли знайти одну з рідкісних консолей; дефіцит пропозиції призвів до небувалого попиту.
Автомобільна компанія Tesla займає друге місце. У червні 2020 року служба автомобільного догляду JD Power стверджувала, що власники Tesla за перші 90 днів володіння авто повідомили про більшу кількість проблем, ніж будь-яка з 31 великої марки автомобілів США, включаючи проблеми з фарбою, капотами, які не відкриваються і не закриваються належним чином, і дивними звуками. У квітні 2021 року компанія офіційно вибачилася перед клієнтами в Китаї після того, як водії заявили, що компанія не вчасно вирішила скарги щодо гальмівних систем.
Найбільше скарг отримали Paypal та Uber у п’яти країнах; Uber вдалося стати найбільш ненависним брендом у США та Великобританії.
Говорячи про Сполучені Штати:
Хоча Uber посідає перше місце в претензіях, LEGO є несподіваним претендентом у шести штатах, ймовірно, через надлишок твітів про відсутні деталі та іноді завищену вартість наборів. Автомобільні компанії Toyota та Ford також привернули увагу. Здається, що штат Індіана має проблеми з енергетичними напоями Red Bull.
Читайте також:
Доходи Facebook зросли, попри всі скандали