• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Найбільш ненависні бренди світу

11 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Найбільш ненависні бренди світу
Share on FacebookShare on Twitter

Такі бренди, як Sony, Apple, Uber та Nike, витрачають мільйони на рекламу та просування в соціальних мережах, намагаючись зберегти їх високу оцінку. Але наш споживчий світ має ще один результат: коли споживачі не задоволені, вони не мовчать про це.

Нещодавно сайт для огляду продуктів Rave оцінив ландшафт брендів та вивчив понад 1 мільйон твітів, де згадувалися деякі з найпопулярніших брендів світу. Використовуючи відсоток негативних згадок як орієнтир, вони розробили карту найбільш ненависних — або, принаймні, найбільш критикованих — брендів у світі.

ненависні бренди світу
Найбільш ненависні світові бренди

У всьому світі, здається, Sony отримала найбільшу кількість злобних відгуків, з найбільшим відсотком негативних твітів у 10 країнах. Нещодавно на світовому ринку розваг та технологій сталася низка PR-катастроф. У червні 2020 року австралійський суд зобов’язав компанію Sony Europe сплатити 3,5 мільйона доларів штрафу після неправдивого повідомлення споживачів про те, що вони не мають права повертати гроші за несправні ігри PlayStation. Запуск PlayStation 5 наприкінці 2020 року також був розчарований шанувальниками, які не змогли знайти одну з рідкісних консолей; дефіцит пропозиції призвів до небувалого попиту.

Автомобільна компанія Tesla займає друге місце. У червні 2020 року служба автомобільного догляду JD Power стверджувала, що власники Tesla за перші 90 днів володіння авто повідомили про більшу кількість проблем, ніж будь-яка з 31 великої марки автомобілів США, включаючи проблеми з фарбою, капотами, які не відкриваються і не закриваються належним чином, і дивними звуками. У квітні 2021 року компанія офіційно вибачилася перед клієнтами в Китаї після того, як водії заявили, що компанія не вчасно вирішила скарги щодо гальмівних систем.

Найбільше скарг отримали Paypal та Uber у п’яти країнах; Uber вдалося стати найбільш ненависним брендом у США та Великобританії.

Говорячи про Сполучені Штати:

Найбільш ненависні бренди в кожному штаті

Хоча Uber посідає перше місце в претензіях, LEGO є несподіваним претендентом у шести штатах, ймовірно, через надлишок твітів про відсутні деталі та іноді завищену вартість наборів. Автомобільні компанії Toyota та Ford також привернули увагу. Здається, що штат Індіана має проблеми з енергетичними напоями Red Bull.

Джерело


Читайте також:

Доходи Facebook зросли, попри всі скандали

Теги: брендрозвитоксуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

Думай як клієнт: від тригерів до просування

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.