• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Бренд + бенефіт + пропозиція: SODA Creative & Digital про три типи Key visual і формулу, за якою він створюється

24 Травня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Бренд + бенефіт + пропозиція: SODA Creative & Digital про три типи Key visual і формулу, за якою він створюється
Share on FacebookShare on Twitter

Команда агенції SODA Creative & Digital про те, що таке key visual, які існують типи «ключового візуала» і що в нього входить.

Дивишся в екран — реклама, дивишся у вікно — реклама, дивишся в телефон — і там реклама. Навколо стільки інформації, що з’явився навіть такий термін, як банерна сліпота, який значить: навіть якщо у вас дуже крута реклама — її помітять 0,01% людей*

Що ж робити, куди бігти? У нас тут нова пропозиція, акція, ми хочемо розказати про знижки, нам треба привітати людей зі святом! Врешті-решт, нам потрібна рекламна кампанія.

А з чого вона складається? Вочевидь, з розуміння каналів комунікації в залежності від масштабів кампаніі та бюджету. Можливо, вам треба тільки соціальні мережі, а можливо, варто додати і зовнішню рекламу? А може, треба зробити розсилку інфлюенсерам? Кількість різних каналів величезна.

І тут стає величезне питання перед агенцією — як донести ідею? Яка б вона геніальна не була, але коли ти її показуєш за допомогою акробатичних трюків на пальцях, за допомогою танців, бананів і всього, що опинилося у тебе в руках під час онлайн-міту — скоріш за все, клієнт, а тим більше споживач) не зрозуміє. У гру вступає яскрава впізнавана картинка, з якої можна легко зчитати ідею рекламної кампанії, яка пробивається через візуальний шум і через оченята добереться до мозку (а в кращому випадку і до самого серця) споживача.

Ця впізнавана картинка в термінології креативу та дизайну і є key visual — ілюстрація або зображення, яка буде головним контактом зі споживачем.

Key visual (ключовий візуал) — це настанова чи візуальне відображення кампанії; дизайн, який використовується у якості мотива, який повторюється всюди: в наружці, поліграфії, діджитал-рекламі для просування будь-чого. Він несе в собі основну ідею бренду/кампанії і включає в себе елементи, кольори, шрифти, їхнє розміщення (фірмовий стиль) і навіть звук. А також допомагає зрозуміти, як все це використовуватиметься у всіх майбутніх візуальних матеріалах кампанії. Крім того, ключовий візуал має чітко і ефективно виражати тон оф войс. Емоції, спілкування, манер кампанії або продукту, які ми хочемо викликати у цільової аудиторії.

Key visual (ключовий візуал) розповідає історію, показує ідентичність кампанії/бренду, тому частіше — він має бути більш інформативним і емоційним, відповідно, мати більш динамічний вигляд та формат, який легко підлаштувати під будь-який канал комунікації. Він може продовжувати ідейну серію, але на ньому завжди мають будуть такі візуальні константи: логотип, кольори, шрифт та їхнє розташування.

Існує три типи Key visual:

  1. Іміджевий — впізнаваність бренду та лояльність споживача.
  2. Продуктовий — розказує про конкретну пропозицію
  3. Товарний — відповідає на питання «що па чьом і де взять?»
Три типи Key visual

Іноді для того, щоб розкрити ідею, — треба зробити серію Key visual, де буде працювати принцип «один макет — одна думка», але загальні риси KV мають зчитуватися незалежно від цієї думки, споживач має зчитати загальний вайб.

Key visual створюється за такою формулою: бренд + бенефіт + пропозиція.

Key visual створюється по формулі: бренд + бенефіт + пропозиція

Наче б все просто, але ніт. Бо формула проста, але, коли її розкласти, виходить, що треба звернути увагу на такі моменти, як:

  • ключові властивості продукту, про який ми створюємо рекламну кампанію;
  • переваги продукту/бренду;
  • розуміння нашої ЦА та як ми можемо зацікавити нашу аудиторію;
  • аналітика попереднього досвіду рекламних кампанії бренду (якщо це не новий продукт);
  • конкурентне середовище — аналіз ринку, що включає в себе ретельне опрацювання цільової аудиторії і основних конкурентів.

Коли ми даємо відповіді на ці запитання, ми розуміємо специфіку, переваги, особливості і розробляємо основну ідею, навколо якої будуватиметься key visual, а також створюємо декілька кардинально різних концепцій на вибір.

Ми вживаємо словосполучення Key visual двічі в межах розробки комунікаційної та рекламної кампанії:

1) Key visual, який доносить ключову ідею/ідеї до клієнта: це драфтові візуальні рішення (концепти), з яких легко зчитати ідею, але вони ще не
фінальні, тому що потребують зйомки/допрацювань.
2) Фінальні Key visual, які стають ключовим візуальним рішенням рекламної кампанії і бачать рекламний світ.

Що важливо в кей візуалі? Та все! Починаючи від стилю фотозйомки, типографіки, композиції до кольорових рішень. Треба врахувати все: і психофізіологію дизайну, і інсайт, і соціально-демографічні відмінності аудиторії, і копірайт. Якщо перейти до функції кей візуала, то їх насправді всього дві: впізнаваність бренду та донесення ідеї до споживача. Чим частіше в різних каналах ваша ЦА зустрінеться очима з кей візуалом — тим більше шансів, що в потрібний момент вона згадає саме про ваш продукт/бренд.

Що хочеться сказати наостанок — не втрачайте загальну ідею та завжди слухайте вайб бренду, тому що головна задача рекламної кампанії — зробити кей візуал помітним серед інших і торкнутись серденька вашої ЦА.


Читайте також: Чи треба великим брендам ризикувати в маркетинг-активностях — розповідає Оксана Російська, Head of Communications IDS Borjomi Ukraine на прикладі кейсу Borjomi Wish Parade 2020.

Теги: SODAайдентикадизайнлоготипимаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.