Heineken розпочав нову глобальну кампанію «Ми зустрінемось знову». Кампанія відзначає стійкість та креативність людей протягом останнього року. А також демонструє, як люди знайшли креативні рішення для того, щоби вирватися із безпечного ув’язнення у своїх власних будинках.
Кампанія «Ми зустрінемось знову» запускається рівно через рік після виходу першої кампанії Heineken #SocialiseResponsibly «Ода закриттю». Ця кампанія стала першою в рекламному світі, яка продемонструвала підтримку споживачів протягом глобальної пандемії.
Новий ролик We’ll Meet Again — це калейдоскоп епізодів, в якому ми бачимо, як люди перетворюють буденні, повсякденні моменти життя в ізоляції у щось несподіване та веселе — від одягання, щоб вразити всіх біля сміттєвого баку до танцювальної вечірки для одного у пральні.
Режисером фільму став Франсуа Русселе. Ролик знято у Барселоні (Іспанія), зі строгим дотриманням карантинних обмежень, пов’язаних з розповсюдженням пандемії COVID-19.
Кампанія для Heineken створена командою агентства Publicis Italy.
Більше новин, кампаній та проєктів навколо теми пандемії і глобальної кризи, спричиненої розповсюдженням COVID-19, можна переглянути за цим посиланням.