Мы все суперзвезды – реклама рестлинг-программы Fox Sports

Fox Sports снял рекламу своей новой рестлинг-программы — WWE Smackdown (ранее она транслировалась на телеканале USA Network).

Ролик повествует о том, как прочно эти бои вошли в повседневную жизнь американцев. Его герои — обычные граждане, которые внезапно «чувствуют запах» крови и начинают вести себя как звезды рестлинга. Официант бросает поднос, вызывая на бой Стива «Ледяную Гору» Остина. Девочка с конкурса чтецов заводит зрителей,поднимая вверх руки и требуя поддержки. Хирург пытается вывести пациента из-под наркоза — как судья пытался бы привести в сознание отключившегося рестлера.

Слоган кампании — We are all superstars («Мы все суперзвезды»).

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...