Молодіжна кампанія «Твій голос!» закликає молодь зробити чесний вибір

Вже вчетверте стартує інформаційна кампанія «Твій голос!», яка закликає молодь бути активною, йти на вибори та, ні в якому разі, не продавати свій голос і своє майбутнє

Перед президентськими виборами 2019 різні політичні сили будуть намагатися купувати голоси виборців. Кампанія «Твій голос!» закликає українську молодь долучитися до руху за доброчесність виборів. Нажаль, в Україні явка молоді є найнижчою, тому Президента обирають, у більшій мірі, люди похилого віку. Інформаційна кампанія «Твій голос!» має на меті змінити ситуацію:

«Чому ми вже вчетверте запускаємо кампанію перед виборами? Тому що, наприклад, я дуже хочу, щоб політики говорили не тільки про рівень пенсії, а й акцентували увагу на потребах молоді – питання житла, працевлаштування. Але політики цього не роблять. Чому? Бо явка молоді найнижча з усіх вікових груп, хоч і мінімально зростає, але дуже повільно і недостатньо для кардинальних змін. Тому, ми з волонтерами продовжуємо інформаційну кампанію. Зараз активно працюємо не тільки над явкою молоді, а й над доброчесністю передвиборчої агітації. Ми хочемо закликати політичні сили вести законну агітацію та не купувати голоси, а молодь, в свою чергу, не продавати голоси», – розповідає Олександр Санченко, ініціатор кампанії «Твій голос!».

Команда проекту запрошує долучатися активістів з усієї України та становитися голосом ініціативи! Волонтери будуть в усіх регіонах розповідати молоді про доброчесність, свідомість та необхідність активної участі у виборчому процесі. Щоб долучитися до нашої ініціативи необхідно заповнити форму за посиланням https://bit.ly/2Gf82m4

Нагадаємо, що ініціатива «Твій голос!» проходить вчетверте. Інформаційну кампанію раніше підтримали у відео-зверненні українські зірки – ЯрмаК, Руслана Лижичко, Тарас Тополя та інші

Більш детально про ініціативу https://www.facebook.com/uvote.org.ua/

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

BBC та Kong Studio пояснюють, чому дерев’яна архітектура – це добре

Kong Studio створила для BBC ось таку візуально цікаву анімацію, яка показує, що дерев'яна архітектура – це добре для довкілля.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...