Молодіжна кампанія «Твій голос!» закликає молодь зробити чесний вибір

Вже вчетверте стартує інформаційна кампанія «Твій голос!», яка закликає молодь бути активною, йти на вибори та, ні в якому разі, не продавати свій голос і своє майбутнє

Перед президентськими виборами 2019 різні політичні сили будуть намагатися купувати голоси виборців. Кампанія «Твій голос!» закликає українську молодь долучитися до руху за доброчесність виборів. Нажаль, в Україні явка молоді є найнижчою, тому Президента обирають, у більшій мірі, люди похилого віку. Інформаційна кампанія «Твій голос!» має на меті змінити ситуацію:

«Чому ми вже вчетверте запускаємо кампанію перед виборами? Тому що, наприклад, я дуже хочу, щоб політики говорили не тільки про рівень пенсії, а й акцентували увагу на потребах молоді – питання житла, працевлаштування. Але політики цього не роблять. Чому? Бо явка молоді найнижча з усіх вікових груп, хоч і мінімально зростає, але дуже повільно і недостатньо для кардинальних змін. Тому, ми з волонтерами продовжуємо інформаційну кампанію. Зараз активно працюємо не тільки над явкою молоді, а й над доброчесністю передвиборчої агітації. Ми хочемо закликати політичні сили вести законну агітацію та не купувати голоси, а молодь, в свою чергу, не продавати голоси», – розповідає Олександр Санченко, ініціатор кампанії «Твій голос!».

Команда проекту запрошує долучатися активістів з усієї України та становитися голосом ініціативи! Волонтери будуть в усіх регіонах розповідати молоді про доброчесність, свідомість та необхідність активної участі у виборчому процесі. Щоб долучитися до нашої ініціативи необхідно заповнити форму за посиланням https://bit.ly/2Gf82m4

Нагадаємо, що ініціатива «Твій голос!» проходить вчетверте. Інформаційну кампанію раніше підтримали у відео-зверненні українські зірки – ЯрмаК, Руслана Лижичко, Тарас Тополя та інші

Більш детально про ініціативу https://www.facebook.com/uvote.org.ua/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.