Мистецтво створення коньячної реклами. Нова стратегія та рекламна кампанія для коньяку KOBLEVO

Нова кампанія для коньяку KOBLEVO відзначилась кардинальною зміною дизайну.

Нова пляшка підкреслила статусність напою і стала відправним пунктом нової стратегії бренда.

«Старий» KOBLEVO – позитивний, надійний, перевірений часом друг… але передбачуваний та нуднуватий. Від нього не чекаєш сюрпризів, життя його із року в рік рухається по одному маршруту. KOBLEVO не вистачало авантюризму і загадковості.

Необхідно було вдихнути нову іскру у бренд і зробити його привабливими для сучасного споживача, але не відштовхнути нинішніх поціновувачів.

Було визначено дві мети:

ОМОЛОДЖЕННЯ АУДИТОРІЇ. Молодь – найбільш психологічно гнучка аудиторія, що піддається впливу, до того ж схильна ризикувати і пробувати нове.

ДЕМОКРАТИЗАЦІЯ КОНЬЯКУ – це незайнята ніша в Україні!

Важливо зробити коньяк зрозумілішим напоєм для широких мас. Цей напій п`ють не на свята, а тоді, коли просто хочуть розслабитися і відпочити.

Але для початку ми зазирнули у саму суть «Коблево»…

Щоб створити коньяк, потрібен якісний виноград, сучасне виробництво, засноване на класичній технології, правильний перегон коньячних спиртів, дубові діжки та майстерність купажиста. Якщо дотриматись усіх факторів, народжується тонке, філігране мистецтво – коньяк KOBLEVO.

Коньяк KOBLEVO майстерно зроблений, смакуючи його, ти наповнюєшся м`якою творчістю коньячних майстрів!

Ти насичуєш своє життя світлом, яскравими вогнями, теплими компаніями, молюсками, дивними картинами, новими швидкостями, незвичними квитками, незрозумілими грошима, глибиною, золотом, поцілунками, філософіями… ти насичуєш своє життя!

При створенні ТБ-реклами ми хотіли «вбити одним пострілом двох зайців» – зробити коньячний ролик, але так, як ніколи не робили коньячну рекламу. Використовуючи стилістику колажу, розмноження, зациклення, ми змішували джаз та електроніку, танці й натюрморти, екзотику й естетику. Дотримавшись цього на постпродакшені, клієнт отримав коньячний ролик, який ще не знімали для коньяків!

Клієнт

Bayadera group

Роман Вашколуп

Дмитро Самсоненко 

 

Агентство: Kinograf

Генеральний директор: Віталій Кокошко

Керівник проектів: Тетяна Пашківська

Стратег: Ольга Кокошко

Креативний директор: Олег Киселиця

Копірайтер: Богдана Заєць

Дизайнер: Олена Сідько, Дмитро Гоменюк

Продюсер: Василь Белозоров

Продакшн: Kinograf

Продюсер: Олена Сітенко

Режисер: Віталій Кокошко

Другий режисер: Ілона Гребенюк

Оператор: Юрій Король

Продакшин дизайн: Микола Кіщук

Фуд-стіліст: Костянтин Манчжура

Музика: Fred Lafage aka Robert Kincaid Music

Аранжування музики: Віталій Розинко

Звукорежисер: Олександр Пустарнаков

Хореографія: Балет Freedom

Постпродакшн: Олексій Гончарук «Antistatic Pictures»

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.