Мистецтво створення коньячної реклами. Нова стратегія та рекламна кампанія для коньяку KOBLEVO

Нова кампанія для коньяку KOBLEVO відзначилась кардинальною зміною дизайну.

Нова пляшка підкреслила статусність напою і стала відправним пунктом нової стратегії бренда.

«Старий» KOBLEVO – позитивний, надійний, перевірений часом друг… але передбачуваний та нуднуватий. Від нього не чекаєш сюрпризів, життя його із року в рік рухається по одному маршруту. KOBLEVO не вистачало авантюризму і загадковості.

Необхідно було вдихнути нову іскру у бренд і зробити його привабливими для сучасного споживача, але не відштовхнути нинішніх поціновувачів.

Було визначено дві мети:

ОМОЛОДЖЕННЯ АУДИТОРІЇ. Молодь – найбільш психологічно гнучка аудиторія, що піддається впливу, до того ж схильна ризикувати і пробувати нове.

ДЕМОКРАТИЗАЦІЯ КОНЬЯКУ – це незайнята ніша в Україні!

Важливо зробити коньяк зрозумілішим напоєм для широких мас. Цей напій п`ють не на свята, а тоді, коли просто хочуть розслабитися і відпочити.

Але для початку ми зазирнули у саму суть «Коблево»…

Щоб створити коньяк, потрібен якісний виноград, сучасне виробництво, засноване на класичній технології, правильний перегон коньячних спиртів, дубові діжки та майстерність купажиста. Якщо дотриматись усіх факторів, народжується тонке, філігране мистецтво – коньяк KOBLEVO.

Коньяк KOBLEVO майстерно зроблений, смакуючи його, ти наповнюєшся м`якою творчістю коньячних майстрів!

Ти насичуєш своє життя світлом, яскравими вогнями, теплими компаніями, молюсками, дивними картинами, новими швидкостями, незвичними квитками, незрозумілими грошима, глибиною, золотом, поцілунками, філософіями… ти насичуєш своє життя!

При створенні ТБ-реклами ми хотіли «вбити одним пострілом двох зайців» – зробити коньячний ролик, але так, як ніколи не робили коньячну рекламу. Використовуючи стилістику колажу, розмноження, зациклення, ми змішували джаз та електроніку, танці й натюрморти, екзотику й естетику. Дотримавшись цього на постпродакшені, клієнт отримав коньячний ролик, який ще не знімали для коньяків!

Клієнт

Bayadera group

Роман Вашколуп

Дмитро Самсоненко 

 

Агентство: Kinograf

Генеральний директор: Віталій Кокошко

Керівник проектів: Тетяна Пашківська

Стратег: Ольга Кокошко

Креативний директор: Олег Киселиця

Копірайтер: Богдана Заєць

Дизайнер: Олена Сідько, Дмитро Гоменюк

Продюсер: Василь Белозоров

Продакшн: Kinograf

Продюсер: Олена Сітенко

Режисер: Віталій Кокошко

Другий режисер: Ілона Гребенюк

Оператор: Юрій Король

Продакшин дизайн: Микола Кіщук

Фуд-стіліст: Костянтин Манчжура

Музика: Fred Lafage aka Robert Kincaid Music

Аранжування музики: Віталій Розинко

Звукорежисер: Олександр Пустарнаков

Хореографія: Балет Freedom

Постпродакшн: Олексій Гончарук «Antistatic Pictures»

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...