• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Міста долають діабет: Агенція OneHealth реалізувала інформаційну кампанію у Київському метрополітені

31 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Міста долають діабет: Агенція OneHealth реалізувала інформаційну кампанію у Київському метрополітені
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція One Health запустила інформаційну рекламну кампанію в рамках міжнародної програми «Міста долають діабет» для компанії «Ново Нордіск Україна». Її мета – привернути увагу до проблеми цукрового діабету, а також розповісти про профілактику та важливість вчасної діагностики цього захворювання.

Впродовж січня на червоній лінії метро курсує особливий потяг, у якому пасажири зможуть більше дізнатись про ризики цукрового діабету. Вагони потягу поділені на два види: зі здоровими звичками, які запобігають розвиткові цукрового діабету, та вагони нездорових звичок, які, навпаки, можуть призвести до розвитку захворювання.

Міста долають діабет: Агенція OneHealth реалізувала інформаційну кампанію у Київському метрополітені

Пасажир, увійшовши всередину вагону, зможе побачити та зрозуміти, від яких звичок йому слід відмовитись для покращення здоров’я, і навпаки – які нові правила варто запровадити у своє життя. Наприклад, правильно харчуватись, займатись фізичною активністю та регулярно перевіряти рівень цукру в крові – дії, які значно знижують ризики захворіти на цукровий діабет другого типу.

«Більшість із нас рефлекторно намагається відсторонитися від тем, які лякають, як то військова загроза чи важкі хвороби. Так влаштовано людську психіку. Коли ми бачимо прерол, у якому дитина страждає від важкої форми раку, ми чимшвидше намагаємося скіпнути його — спрацьовує захисний механізм. Діабет — теж тема не з приємних, але її треба підіймати, щоби все менше й менше людей хворіло на нього. Треба було знайти таку форму, яка, якщо говорити просто, не увімкне захисні механізми пасажирів метро й не примусить рятуватися в екранах смартфонів, а, навпаки, викличе цікавість. Так ми разом із клієнтом прийшли до цієї ідеї під робочою назвою „Дім звичок“. Замість того, щоби погрожувати чи повчати, ми залучили людей до простої гри: стилізували вагони метро під квартири, у яких живуть сім’ї з різними звичками, і на прикладі цих звичок показали, що робити (або НЕ робити), аби максимально вбезпечити себе від діабету. Про звички жителів квартири ми складаємо враження через сімейні фото на стінах, які фіксують моменти з їхнього життя, та різні домашні предмети. Можна розглядати імпровізовані інтер’єри, читати підписи до фото, дофантазовувати деталі про героїв (яких ми не бачимо, але можемо уявити) — і робити висновки про власне життя. Така собі маленька й корисна розвага, поки їдеш, скажімо, з Дарниці до Театральної. У такому контексті наш ключовий заклик — перевірити цукор у крові — стає логічним висновком. Ну а ілюстрація, яку ми використали як візуальний підхід, знімає ще трошки напруги й сприяє знайомству з інформацією. Дуже легко зробити кампанію про діабет, яка налякає, і набагато важче — таку, яка поінформує», — поділилась підходом до створення концепції кампанії Анна Лаунець, креативна директорка агенції.

Пасажири інших ліній метро матимуть можливість ознайомитись із цими правилами на інформаційних постерах на станціях метрополітену та у вагонах.

Міста долають діабет: Агенція OneHealth реалізувала інформаційну кампанію у Київському метрополітені



«Ця кампанія розповідає про профілактику цукрового діабету та орієнтована на найширшу аудиторію, тож київський метрополітен саме той майданчик, який допоможе охопити якнайбільше киян. Ми в агенції вже неодноразово реалізовували проєкти у метро, проте вперше працювали над брендуванням всього потягу,— розповідає Аліна Нішкур, акаунт-директорка агенції One Health. — Інформаційна кампанія у метро — один з проєктів, які ми реалізували для клієнта в рамках міжнародної програми „Міста долають діабет“. Впродовж грудня на сторінці Ново Нордіск Україна у Facebook тривав інформаційний онлайн-марафон „Міста долають діабет“, де лікарі та експерти щотижня розповідали про цукровий діабет, його лікування, правильне харчування, психічне здоров’я та інші пов’язані теми. Ми вдячні нашому клієнту компанії Ново Нордіск Україна за готовність втілювати такі проєкти та віримо, що ця комунікація допоможе багатьом уберегтися від цукрового діабету 2 типу, а тим людям, які вже захворіли — отримати своєчасну діагностику та необхідне лікування».

Ініціаторами кампанії виступила компанія «Ново Нордіск Україна» у партнерстві з Київською міською державною адміністрацією та Посольством Королівства Данії в Україні.


Читайте також:

Коли маски зняті: протидія ВІЛ у кейсі Medinform

Теги: здоров'якреативреклама на транспортесоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.