Нова кампанія THE WALKERS від бренду Johnnie Walker надихає шанувальників на сміливі кроки та розширення кордонів. Менше слів, продовжуй йти вперед, — мотивують автори проєкту, бренд-амбасадором якого стала Мілла Йовович. В Україні ініціативу «Less Talking, Keep Walking» компанії DIAGEO розвиває digital-центрична агенція NCG DIEVO.
Відома актриса, яка народилась у Києві, не випадково приєдналась до кампанії. Так само як і історія Джонні Уокера, історія Мілли Йовович розповідає про цілеспрямований рух уперед, попри всі перешкоди й кордони. Успішна голлівудська актриса досягла всього лише завдяки зусиллям та впевненій вірі в себе. Сьогодні вона спонукає інших ніколи не здаватись і завжди намагатися йти до своєї мети.
«У всіх бувають складні моменти. Але життя навчило мене, що часто наполегливість має вирішальне значення для руху вперед. Я щаслива, що отримала можливість розвиватися та ділитися своєю історією з іншими людьми. Ви можете взяти паузу й подумати, але потім все одно потрібно йти далі, щоб стати кращими», — коментує Мілла Йовович.
Нове відео в рамках довготривалої кампанії «Менше слів, продовжуй йти вперед» («Less Talking, Keep Walking»), — свого роду визнання завзятості та сміливості людей зі Східної Європи, яким нема чого доводити, і які продовжують рухатись до мети попри всі повороти історії. Режисером відеоролика став Пол У. С. Андерсон, а сама робота спонукає досягати мети, бути активними, зберігати позитивний настрій та віру в себе попри будь-які випробування.
Мілла Йовович стала другою зіркою кампанії «Менше слів, продовжуй йти вперед». Раніше до проєкту Johnnie Walker доєднався актор Едрієн Броуді.
Digital-центричне агентство NCG DIEVO допомагає реалізувати цілі DIAGEO та бренду шотландського віскі № 1 у світі Johnnie Walker в Україні.
Читайте також:
Реклама Google відображає магію обміну фотографіями та спілкування