• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Мілла Йовович стала новим обличчям бренду Johnnie Walker

30 Грудня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Мілла Йовович стала новим обличчям бренду Johnnie Walker
Share on FacebookShare on Twitter

Нова кампанія THE WALKERS від бренду Johnnie Walker надихає шанувальників на сміливі кроки та розширення кордонів. Менше слів, продовжуй йти вперед, — мотивують автори проєкту, бренд-амбасадором якого стала Мілла Йовович. В Україні ініціативу «Less Talking, Keep Walking» компанії DIAGEO розвиває digital-центрична агенція NCG DIEVO.

Відома актриса, яка народилась у Києві, не випадково приєдналась до кампанії. Так само як і історія Джонні Уокера, історія Мілли Йовович розповідає про цілеспрямований рух уперед, попри всі перешкоди й кордони. Успішна голлівудська актриса досягла всього лише завдяки зусиллям та впевненій вірі в себе. Сьогодні вона спонукає інших ніколи не здаватись і завжди намагатися йти до своєї мети.

«У всіх бувають складні моменти. Але життя навчило мене, що часто наполегливість має вирішальне значення для руху вперед. Я щаслива, що отримала можливість розвиватися та ділитися своєю історією з іншими людьми. Ви можете взяти паузу й подумати, але потім все одно потрібно йти далі, щоб стати кращими», — коментує Мілла Йовович.

Нове відео в рамках довготривалої кампанії «Менше слів, продовжуй йти вперед» («Less Talking, Keep Walking»), — свого роду визнання завзятості та сміливості людей зі Східної Європи, яким нема чого доводити, і які продовжують рухатись до мети попри всі повороти історії. Режисером відеоролика став Пол У. С. Андерсон, а сама робота спонукає досягати мети, бути активними, зберігати позитивний настрій та віру в себе попри будь-які випробування.

Мілла Йовович стала другою зіркою кампанії «Менше слів, продовжуй йти вперед». Раніше до проєкту Johnnie Walker доєднався актор Едрієн Броуді.
Digital-центричне агентство NCG DIEVO допомагає реалізувати цілі DIAGEO та бренду шотландського віскі № 1 у світі Johnnie Walker в Україні.


Читайте також:

Реклама Google відображає магію обміну фотографіями та спілкування

Теги: брендингкреатившоубіз

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.