Бренд Milka передав 100 000 гривень благодійному фонду «Життєлюб» на закупівлю продуктових наборів для людей поважного віку. Ініціатива стала продовженням новорічної промокампанії «Подаруй ніжність разом з Milka».
У грудні 2021 року бренд Milka провів національну промокампанію «Подаруй ніжність разом з Milka». Учасники кампанії мали можливість виграти солодкі призи, грошові подарунки та сертифікати на гірськолижні змагання в Буковелі. Бренд надихав ділитися ніжністю один з одним, а також з тими, хто цього особливо потребує, адже частина коштів з продажу кожної упаковки продукції була спрямована на підтримку проєктів БФ «Життєлюб».
За результатами кампанії Milka передала 100 000 гривень на допомогу людям старшого віку спільно з благодійним фондом «Життєлюб». Завдяки цьому внеску, в лютому-квітні самотні, важкохворі та соціально незахищені люди поважного віку з регіонів України отримають набори з продуктами, побутовою хімією та засобами гігієни. Окрім цього, Milka передасть кошти на лікування підопічних фонду.
«Ба та Ді по всій Україні потребують допомоги у забезпеченні базових потреб. Тому ми раді, що у такий непростий час наш проєкт „ДоБаДі“ підтримують бренди з активною соціальною позицією. Разом ми не тільки можемо допомагати людям поважного віку, а й надихати інші бізнеси приєднуватися до корисних справ», — коментує Тіна Михайловська, співзасновниця фонду «Життєлюб».
«Milka вірить, що в житті, як і в шоколаді, ніжність смакує краще. Ми прагнемо надихати людей проявляти ніжність не тільки до своїх рідних, а й до людей, які цього особливо потребують. Тому ми раді долучитися до ініціативи фонду «Життєлюб», — ділиться Олена Солодка, бренд-менеджер Milka в Україні.
Про Milka
Milka — один із глобальних брендів у родині Mondelez International, популярність якого підтверджується якістю. Він широко відомий своєю культовою бузковою обгорткою — символом ніжності — і коровою Лілою, талісманом бренду. Це також шоколад, у якому використовується виключно альпійське молоко з альпійського регіону, а 100% какао-бобів надходять з екологічно чистих джерел у рамках програми сталого розвитку постачальників какао — Cocoa life. Саме тому продукція Milka визнана споживачами у всьому світі, у тому числі й в Україні.
Про Благодійний фонд «Життєлюб»
«Життєлюб» — це благодійний фонд, що надає підтримку людям поважного віку. З 2013 року фонд займається покриттям базових потреб в харчуванні та адресній допомозі, також допомагає людям третього віку знаходити роботу та покликання, дає можливість розширити коло спілкування серед ровесників і молоді.
Читайте також:
VARUS запустив благодійну акцію «Допоможи другу»