Метью Макконахі, звичайно, не боїться ризикувати. Він ставить перед собою мету — довіряти своєму розуму — будь то вибір ролей у кіно, політичних амбіцій або реклами. Інстинкт був одним із ключових рушіїв для МакКонахі, коли він погодився стати креативним директором Wild Turkey у 2016 р. Хоча багато знаменитостей приєднуються до бренду з метою піару, МакКонахі розповідає, що він не тільки захоплений створенням самої реклами, але й усім процес роботи.
Що надихнуло вас у останній кампанії «Wild Turkey»?
Меттью МакКонахі: У культурному плані настав час надихати людей знову віднайти мужність і впевненість, необхідну для того, щоби бути сміливими, прислухатися до внутрішнього голосу. Люди прагнуть знову довіряти своїм інстинктам і речам, які запалюють їхні душі. Для мене «Trust Your Spirit» — це загальний вигук, що нам усім потрібно жити безперешкодно такими, якими ми є, і щодня виявлятися по-справжньому, навіть якщо це означає йти проти стада.
Яку частину творчого процесу з кіно ви можете застосувати до рекламної індустрії?
Меттью МакКонахі: Реклама все ще є історією — лише історія коротшої форми з прямим наміром привернути споживача до товару. Через 30–60 секунд хороша реклама та кампанія матимуть власний дух та ідентичність — від повідомлення, до погляду, до відчуття, звуку та навіть запаху. Хороші фільми та реклама однаково мають ідентичність та мету, утім хороша реклама ініціює прагнення. Я є режисером і граю головну роль у рекламних кампаніях Wild Turkey, які з’являються на мовних та цифрових платформах у всьому світі. Конкретно для цієї кампанії ми використовували сучасне проєкційне зіставлення з архівними кадрами та зображеннями, щоби перешарувати минуле Дикої Туреччини з його сьогоденням та майбутнім, навіть залучивши Джиммі Рассела разом зі мною до зйомок рекламної кампанії.
Ваш особистий бренд досить потужний. Як ви зберігаєте керівні принципи бренду для себе, переходячи від проєкту до проєкту?
Меттью МакКонахі: Упродовж багатьох років я намагався залишатися вірним тому, у що вірю й що ціную. Я хочу підтримати творіння, які зміцнюють мої цінності, а не викривають мій авторитет. Я шукаю проєкти, де інвестиції мого часу, грошей та артистизму узгоджуються з тим, хто я. Це притаманно цій кампанії, і я сподіваюся, що вона надихне інших подібним чином. Якщо ви по-справжньому довіряєте своєму духу, «керівні принципи бренду», альянси та приналежності, природно, перетворюються на набір ящиків, які потрібно перевірити. Я намагаюся переконатися, що те, що я роблю, робить мене автентичним — щоби я міг долучитися до проєкту з цікавістю та чесним хвилюванням щодо того, як повідомлення може масштабуватися. Ось так я намагаюся зберегти свій особистий бренд. У мене також немає проблем протистояти «популярному» в будь-який момент часу.
Часто творчі директори-знаменитості, як правило, є піар-трюком, але ви, здається, досить залученим. Розкажіть про свою роль у кампанії та загалом про бренд?
Меттью МакКонахі: Як творчий директор Wild Turkey, я глибоко впевнений у бренді та тому, як ми представляємо його світові. Від обміну повідомленнями, передачі голосу до доставки я завжди досліджую способи поділитися спадщиною та традиціями Wild Turkey зі споживачами таким чином, щоби чесно розмовляти з ними та надихати на власний вибір. Для нової кампанії «Trust Your Spirit» я працював разом із нашим виконавчим креативним директором Джошем Комбсом та агентствами-партнерами над розробкою платформи та реалізацією сутності довіри своєму духу за допомогою візуального контенту та відео. Я торкаюся всіх куточків творчого процесу, як для Wild Turkey, так і для Longbranch. У цей момент я відчуваю, що став частиною родини Wild Turkey. Майже одразу стало зрозуміло, що це партнерство буде набагато більшим за те, що ми спочатку змальовували, і мені сподобалося рости та органічно розвиватися разом із цими чудовими брендами.
Читайте також:
У Румунії футболісти вийшли на поле з бездомними собаками