• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інтерв'ю

Меттью МакКонахі про створення реклами: «Я не боюся протистояти популярному»

23 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Меттью МакКонахі про створення реклами: «Я не боюся протистояти популярному»
Share on FacebookShare on Twitter

Метью Макконахі, звичайно, не боїться ризикувати. Він ставить перед собою мету — довіряти своєму розуму — будь то вибір ролей у кіно, політичних амбіцій або реклами. Інстинкт був одним із ключових рушіїв для МакКонахі, коли він погодився стати креативним директором Wild Turkey у 2016 р. Хоча багато знаменитостей приєднуються до бренду з метою піару, МакКонахі розповідає, що він не тільки захоплений створенням самої реклами, але й усім процес роботи.

Що надихнуло вас у останній кампанії «Wild Turkey»?

Меттью МакКонахі: У культурному плані настав час надихати людей знову віднайти мужність і впевненість, необхідну для того, щоби бути сміливими, прислухатися до внутрішнього голосу. Люди прагнуть знову довіряти своїм інстинктам і речам, які запалюють їхні душі. Для мене «Trust Your Spirit» — це загальний вигук, що нам усім потрібно жити безперешкодно такими, якими ми є, і щодня виявлятися по-справжньому, навіть якщо це означає йти проти стада.

Яку частину творчого процесу з кіно ви можете застосувати до рекламної індустрії?

Меттью МакКонахі: Реклама все ще є історією — лише історія коротшої форми з прямим наміром привернути споживача до товару. Через 30–60 секунд хороша реклама та кампанія матимуть власний дух та ідентичність — від повідомлення, до погляду, до відчуття, звуку та навіть запаху. Хороші фільми та реклама однаково мають ідентичність та мету, утім хороша реклама ініціює прагнення. Я є режисером і граю головну роль у рекламних кампаніях Wild Turkey, які з’являються на мовних та цифрових платформах у всьому світі. Конкретно для цієї кампанії ми використовували сучасне проєкційне зіставлення з архівними кадрами та зображеннями, щоби перешарувати минуле Дикої Туреччини з його сьогоденням та майбутнім, навіть залучивши Джиммі Рассела разом зі мною до зйомок рекламної кампанії.

Ваш особистий бренд досить потужний. Як ви зберігаєте керівні принципи бренду для себе, переходячи від проєкту до проєкту?

Меттью МакКонахі: Упродовж багатьох років я намагався залишатися вірним тому, у що вірю й що ціную. Я хочу підтримати творіння, які зміцнюють мої цінності, а не викривають мій авторитет. Я шукаю проєкти, де інвестиції мого часу, грошей та артистизму узгоджуються з тим, хто я. Це притаманно цій кампанії, і я сподіваюся, що вона надихне інших подібним чином. Якщо ви по-справжньому довіряєте своєму духу, «керівні принципи бренду», альянси та приналежності, природно, перетворюються на набір ящиків, які потрібно перевірити. Я намагаюся переконатися, що те, що я роблю, робить мене автентичним — щоби я міг долучитися до проєкту з цікавістю та чесним хвилюванням щодо того, як повідомлення може масштабуватися. Ось так я намагаюся зберегти свій особистий бренд. У мене також немає проблем протистояти «популярному» в будь-який момент часу.

Часто творчі директори-знаменитості, як правило, є піар-трюком, але ви, здається, досить залученим. Розкажіть про свою роль у кампанії та загалом про бренд?

Меттью МакКонахі: Як творчий директор Wild Turkey, я глибоко впевнений у бренді та тому, як ми представляємо його світові. Від обміну повідомленнями, передачі голосу до доставки я завжди досліджую способи поділитися спадщиною та традиціями Wild Turkey зі споживачами таким чином, щоби чесно розмовляти з ними та надихати на власний вибір. Для нової кампанії «Trust Your Spirit» я працював разом із нашим виконавчим креативним директором Джошем Комбсом та агентствами-партнерами над розробкою платформи та реалізацією сутності довіри своєму духу за допомогою візуального контенту та відео. Я торкаюся всіх куточків творчого процесу, як для Wild Turkey, так і для Longbranch. У цей момент я відчуваю, що став частиною родини Wild Turkey. Майже одразу стало зрозуміло, що це партнерство буде набагато більшим за те, що ми спочатку змальовували, і мені сподобалося рости та органічно розвиватися разом із цими чудовими брендами.

Джерело


Читайте також:

У Румунії футболісти вийшли на поле з бездомними собаками

Теги: історіїкінокреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.