• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Тренди

Метавсесвіти, ігри та операційні системи: тренди мобільного маркетингу-2022 від AppsFlyer

8 Лютого, 2022
Час прочитання: 3 хв.
A A
Метавсесвіти, ігри та операційні системи: тренди мобільного маркетингу-2022 від AppsFlyer
Share on FacebookShare on Twitter

2021 рік дав потужний поштовх для розвитку індустрії мобільного маркетингу. Ось топ-3 актуальних довгих трендів. По-перше, пандемія ще більше посилила популярність додатків соцмереж: тепер ними користуються навіть ті, хто раніше їх ігнорував. По-друге, швидко розвиваються мобільні ігри, приносячи мільярдні доходи. По-третє, технологічні гіганти та глобальні бренди створюють власні метавсесвіти. Михайло Зайцев, генеральний директор AppsFlyer у країнах СНД пропонує розглянути детальніше, як ці тренди вплинуть на мобільний маркетинг у 2022 році.

Михайло Зайцев

Великі зміни в ОС смартфонів

З виходом iOS 14 Apple вбила IDFA (Identifier for Advertising) — ідентифікатор для реклами, за допомогою якого компанії роблять атрибуцію завантажень додатків з мобільної реклами. Існує також версія Google для Android-пристроїв, GAID (Google Advertising ID). IDFA дозволяє зрозуміти, яке оголошення призвело до завантаження, де користувач побачив його і зробив клік. Це дуже важливо для оцінки витрат на кампанію. Але тепер, з появою iOS 14, всі програми повинні вимагати згоди на відстеження вашої IDFA через спливаюче вікно.

У 2021 році стало відомо, що Google працює над альтернативою для своїх Android-пристроїв. Але не такою суворою, як в Apple: система не нав’язуватиме розробникам додатків вимоги про згоду на відстеження. Це буде щось подібне до того, що Google хоче зробити в Chrome: у 2020 році пошуковий гігант заявив про намір відмовитися від файлів cookie у Chrome протягом двох років (файли cookie — це інструмент для веб-сайтів, за допомогою якого відстежують користувачів, щоб показувати їм більш персоналізовану рекламу).

Google планує запропонувати альтернативу — так звану «Пісочницю конфіденційності». Система дозволить рекламодавцям орієнтуватися на групи людей зі схожими інтересами, а не на окремих осіб, як було раніше. Швидше за все, щось подібне з’явиться і в Android.

Але навіть якщо обмеження для рекламодавців стануть суворішими, ставлення користувачів до персоналізованої реклами зміниться. Адже реклама — це не завжди погано. Питання в тому, що саме тобі пропонують: щось справді необхідне, або звичні дратівливі нецікаві товари.

У 2022 році маркетологам буде важливо сфокусуватися на аргументації позитивного впливу персоналізації на досвід користувача. Тоді шанси, що користувачі дозволять програмі відстежувати свої дії, куди вище.

Ігри: як раніше — не буде

З 2019 року ігровий сектор виріс на 25% за кількістю завантажень і на 40% за доходом. Гіганти з GAFAM (Google, Apple, Facebook, Amazon, Microsoft) тепер також хочуть отримати свій шматок пирога.

У 2022 році ігрові паблішери впливатимуть на SaaS-компанії (software as a service), щоб оптимізувати ігрові сервіси. Суть у тому, що користувач отримує доступ до сервісу через браузер, його підтримкою займається постачальник послуги. Простіше кажучи, модель SaaS — це коли клієнт працює з готовим рішенням онлайн: оплачує доступ і максимально швидко отримує готовий інструмент.

Також може з’явитися новий формат GaaS (Game as a Service). Передумови цього спостерігаються вже кілька років. Приклад тому — хмарний геймінг. Але для розвитку GaaS необхідне широке поширення 5G, і 2022 рік обіцяє стати проривним у цьому питанні. Також у новому році продовжаться злиття та поглинання. Тому SaaS-компанії пропонуватимуть комплексні пакети для задоволення всіх потреб одразу. Грань між видавцями ігор та SaaS буде й надалі розмиватись.

«Велика п’ятірка», що надає послуги видавцям ігор, також зацікавлена у запуску своїх ігор. Microsoft, яка розвиває свій Xbox, підготувала ґрунт ще у 2021 році, купивши Activision Blizzard, розробника ігор Warcraft, Diablo та Call of Duty. Угода стала найбільшою в історії гейм-індустрії.

Також у 2021 році різко виріс ринок мобільних ігор, особливо у Бразилії, Індонезії та Мексиці. З іншого боку, у США, Японії, Південній Кореї та Великій Британії кількість завантажень стабілізувалася і, як очікується, далі знижуватиметься. В результаті розробники, особливо у Китаї, Японії та Кореї, змушені виходити на міжнародний ринок. Відповідно, локальні маркетингові кампанії переростають у глобальні. Розвитку ринку також сприятиме відкриття зовнішніх платежів для додатків. Якщо це станеться, рентабельність сектора мобільних ігор зміниться, а в розробку та рекламу інвестуватимуть активніше, ніж будь-коли раніше. Це викличе новий стрибок розвитку індустрії.

Метавсесвіт: все тільки починається

Facebook має намір витратити $10 млрд на розвиток свого метавсесвіту. І це тільки початок. Найближчими роками спостерігатимемо зростання тенденцій до віртуальної реальності (VR). Збільшиться кількість додатків метавсесвіту, особливо в ігровій промисловості. У 2022 році з’явиться багато нових продуктів та рішень для монетизації цих додатків із різними стратегіями. Хороша рекламна стратегія у додатках здатна буквально змінити правила гри у галузі.

Метавсесвіт просуватиме ще більше кросплатформних ігор і спонукатиме паблішерів випускати мобільні- та AR-продукти. Попри те, що концепцію метавсесвіту досить складно сформулювати — на цей час це аморфне павутиння з 3D-ігрових платформ, VR-світів та AR-додатків — Nike, Gucci, Disney та інші глобальні бренди заявили про готовність будувати свої метавсесвіти. В результаті наймання на роботу, пов’язану з метавсесвітом, за 2021 рік виросло на 400%. За прогнозами, обсяг ринку метавсесвіту до 2024 року досягне $800 млрд.

2022 рік обіцяє бути насиченим. Основна увага мобільного маркетингу буде приділена додаткам. Розвиватиметься тренд на використання брендами AR або VR для взаємодії зі споживачами. Продовжуватиме зростати кількість користувачів смартфонів (у світі їх щодня додається на 1 млн), пропорційно буде збільшуватися і кількість користувачів мобільних ігор. У такій ситуації компаніям важливо розвивати власну екосистему. А також тримати руку на пульсі швидко мінливого ринку технологій, диверсифікувати канали комунікацій і оптимізувати витрати.

Фото в заголовку: Дан Гертц, https://unsplash.com/


Читайте також:

Зростання користувачів Facebook стагнує, а комерційні ставки спостерігають «значне сповільнення»

Теги: ексклюзивкомп'ютерні ігримобільний маркетингтехнологіїточка зору

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом
Маркетинг і Комунікації

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

27 Червня, 2024

25 червня відбувся щорічний MRKTNG марафон від онлайн-видання про маркетинг, комунікації та креатив MMR та бізнес/медіа бюро ekonomika+. Понад 30 представників великих компаній поділилися найкращими маркетинговими та комунікаційними практиками. Захід...

Читати даліDetails

В Україні розробили “Калькулятор фейків”

Українські учні навчатимуться за допомогою Штучного інтелекту, VR-технологій, Minecraft та Убер-Школи

РЕКОМЕНДОВАНО

Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

11 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.