Святкувати чи не святкувати 8 березня? Для мережі заправок KLO це зайве питання. «Звичайно, святкувати. Як день рівності і солідарності», — заявляє компанія на своїй Facebook-сторінці.
«Сьогодні варто віддати належне досягненням і внеску жінок і замислитись над тим, який шлях здолали жінки у відстоюванні своїх прав. Міжнародний жіночий день — відмінний привід нагадати суспільству про необхідність гендерної рівності.
Саме з цією метою компанія KLO випустила #НаліпкиРівності — наліпки на автомобілі, що закликають водіїв ставитись одне до одного на дорогах як до рівних безвідносно статі. Концепцію та дизайн наліпок розробила команда креативної агенції Michurin.
«На дорогах немає водіїв та водійок. На дорозі — усі рівні», – написано на наліпках. На них зображені гендерно нейтральні види взуття на противагу широко розповсюдженим «туфелькам».
«Тепер туфелька у червоному трикутнику означає тільки одне. Те ж саме, що і шкарпетка у червоному трикутнику, або шльопки, або капці, або чоботи. Просто людина за кермом надає перевагу саме цьому взуттю. Можливо, у минулому туфелька мала інше значення, але сьогодні на дорозі усі рівні, незалежно від взуття», — зазначають креативники із Michurin на своїй Facebook-сторінці.
#НаліпкиРівності можна безкоштовно взяти в мережі АЗС KLO.
Читайте також:
- Люди хочуть, щоб реклама в інтернеті більш точно відображала їхні особливості та особливості їхньої спільноти. В якості доказу Facebook представляє результати свого глобального дослідження ставлення різноманітних людей до інтернет-реклами.
- Добірка кампаній з архівів Cannes Lions, які демонструють, що дедалі більше економічних секторів вважають за пріоритет гендерну рівність: від банківської справи до стрімінгових платформ.