• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Мережа супермаркетів зробила ігровий контролер з бананів (до своєї власної гри про шопінг)

9 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Канадська мережа супермаркетів No Frills та її агенція John St. докладають чимало зусиль, щоб перетворити шопінг на менш нудне заняття. Спочатку вони випустили музичний альбом Haulin’ State of Mind, потім створили відеогру Aisles of Glory, а цього року їм спала на думку чи не найбожевільніша ідея з усього цього – ігровий контролер з бананів.

Цей чудернацький… гаджет став ще й промоакцією для наступної частини гри, названої Aisles of Glory: Legends of the Haul. Щоб створити ігровий контролер з цілком справжніх бананів, агенція John St. залучила креативну технологічну студію wonderMakr. Втім, банан був обраний в якості матеріалу не випадково, оскільки він є доволі впізнаваним символом цієї мережі.

Сенсорні технології та біорозкладність

Лімітована серія ігрових контролерів під назвою Frill Blaster Pro використовує ємнісні сенсорні технології (capacitive touch), щоб перетворити звичайний банан на кнопку. Тобто, щоб пересунути свого персонажа на екрані, по банану треба постукати.

Як пояснює Джесс Вілліс, креативна директорка John St.: «Ми внесли легендарні зміни до самої гри, тож нам потрібен був легендарний спосіб зіграти в неї. А будучи брендом, який іде в ногу з культурними трендами, ми вирішили, чом би нам не доповнити цьогорічну гру власним ігровим контролером, як це повелося у геймінгу».

Відтак, геймери, зацікавлені у здоровому та екологічному способі грати у відеоігри, можуть купити собі набір із трьох бананів, інструкції, як до них під’єднувати дроти, та наліпок, щоб не переплутати, який з бананів якою кнопкою є.

Ці контролери ще й біорозкладні! (А коли ви награєтеся, їх можна взагалі з’їсти.)

Такі ігрові контролери з бананів були надіслані також ряду гравців-інфлюенсерів з Twitch і TikTok.

@ansonwng

#ad If you think you can get a higher score than me then check it out at aislesofglory.nofrills.ca

♬ original sound – Anson Wong

Не кожен, звісно, матиме можливість поганяти Aisles of Glory на банані, але загалом до 16 вересня гра є доступною для всіх. Цьогорічна версія гри обіцяє розіграш знижок, рівні, що імітують реальні полиці магазинів, і нових персонажів. Більше того, лідера ігрового рейтингу увіковічнять в якості одного з персонажів, коли наступного року настане час створювати нову гру.

Джерело 1, 2


Ще одним цікавим рішенням для геймерів став незнищенний (чого з ним тільки не робили!) ігровий контролер від Verizon.

Теги: гуморігримаркетинг і комунікаціїритейлтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.