• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

26 Лютого, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

В Іспанії мережа KFC додала до меню новий бургер під назвою La Infame, перед яким буцімто не встоїть навіть персонал її конкурентів МакДональдс та Burger King.

Ця нова пропозиція, яка замінює булочку смаженою курятиною, рекламується у кампанії Blackdoors, яка певно дасть людям причину її пообговорювати. Адже ця мережа фастфуду запросила всіх, хто працює в ресторанах її конкурентів – МакДональдз, Burger King, Domino’s тощо – підійти 27 лютого до службового входу ресторану KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame. Чому саме до службового? Щоб їх «зраду» не помітили роботодавці, звісно. Нерви додатково лоскоче той факт, що чужим співробітникам підійти за бургером треба у своїй робочій уніформі.

Тайна вечеря із самими лише «зрадниками» за столом

Кампанія супроводжується відео від креативної агенції PS21, у яком маскот мережі полковник Сандерс сидить за столом в оточенні співробітників інших мереж фастфуду, які зізнаються, що встояти перед новим бургером не можуть. Вся ця композиція стилізована під фреску да Вінчі «Тайна вечеря».

Такі бургери роздають зі службового входу загалом 11 ресторанів KFC із різних міст Іспанії (Мадрид, Барселона, Валенсія, Севілья тощо)

Мережа KFC також виділила гарячу лінію, на яку персонал її конкурентів може зателефонувати, щоб дізнатися більше про кампанію. Треба лише набрати 900 711 117 та пройти коротку верифікацію, щоб довести свій статус співробітника мережі-суперниці. Після цього вони можуть дізнатися докладніше, куди їм слід підійти за своїм «нелегальним» бургером.

За словами Єрая Гомеса, креативного директора PS21, відповідального за кампанії для KFC Іспанія: «Мережа KFC завжди наголошувала, що кожен повинен мати можливість скуштувати її продукцію. Тому запросити до себе персонал конкурентів є цілком логічним втіленням цієї ідеї, яке обіцяє бути доволі цікавим».

Джерело


Читайте також:

Серед нещодавніх рекламних кампаній KFC можна було побачити також мелодраму з полковником Сандерсом в головній ролі, плейлист з піснями на кожен день, коли ресторани мережі були зачинені на карантин, і навіть геймерську кампанію у відеогрі Fortnite, де було влаштоване полювання на гравців під ніком «Знижка».

Теги: гумормаркетинг і комунікаціїреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.