Менеджер Альфа-Банка ворвался в ресторан, чтобы напомнить клиенту о кэшбеке

Менеджер Альфа-Банка ворвался в ресторан, на заправку и в кино, чтобы напомнить пользователю о возможностях получить кэшбек за расчеты картой Альфа-Банка.

Об этом идет речь во второй серии видео, созданного в рамках маркетинговой кампании от креативного агентства TABASCO.

«Зарабатывать на тратах – это мечта, которую легко осуществить клиентам Альфа-Банка. Чтобы показать это ярко, мы засыпали известного актера поп-корном, заставили его сесть в каноэ и залезть в багажник автомобиля. Ведь настоящий банковский менеджер всегда помогает клиенту в любых ситуациях и удивляет уникальными предложениями»,  — рассказывает Group Account Director Катерина Яровая.

Роль неугомонного менеджера, как и в первой серии видео, исполнил Олег Иваница – актер театрального объединения «Черный квадрат», бывший участник проектов «Дизель Студио».

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

BBC та Kong Studio пояснюють, чому дерев’яна архітектура – це добре

Kong Studio створила для BBC ось таку візуально цікаву анімацію, яка показує, що дерев'яна архітектура – це добре для довкілля.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...