Менеджер Альфа-Банка ворвался в ресторан, чтобы напомнить клиенту о кэшбеке

Менеджер Альфа-Банка ворвался в ресторан, на заправку и в кино, чтобы напомнить пользователю о возможностях получить кэшбек за расчеты картой Альфа-Банка.

Об этом идет речь во второй серии видео, созданного в рамках маркетинговой кампании от креативного агентства TABASCO.

«Зарабатывать на тратах – это мечта, которую легко осуществить клиентам Альфа-Банка. Чтобы показать это ярко, мы засыпали известного актера поп-корном, заставили его сесть в каноэ и залезть в багажник автомобиля. Ведь настоящий банковский менеджер всегда помогает клиенту в любых ситуациях и удивляет уникальными предложениями»,  — рассказывает Group Account Director Катерина Яровая.

Роль неугомонного менеджера, как и в первой серии видео, исполнил Олег Иваница – актер театрального объединения «Черный квадрат», бывший участник проектов «Дизель Студио».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.