• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор

16 Грудня, 2024
Час прочитання: 1 хв.
A A
Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор
Share on FacebookShare on Twitter

Уявіть собі: білий пес у брендованій кепці старанно сортує посилки, долає буревії, перестрибує перешкоди та бореться з драконом. Ні, це не трейлер до нового мультфільму, а лише один з кумедних роликів від MAUDAU — маркету повсякденних штук, який перетворює буденні процеси доставки на яскраві пригоди.

Мемний формат комунікації став для бренду не просто інструментом розваги, а справжнім містком своєї аудиторії. Ці ролики не лише змушують усміхатися, а й демонструють: навіть найскладніші виклики — це просто ще один рівень, який команда долає на шляху до свого гостя.

Як за допомогою гумору прокласти шлях до сердець аудиторії?

Білий пес у світі доставки

У новому ролику, стилізованому під культову гру Mario Brothers, кур’єр MAUDAU — той самий Білий Пес — потрапляє у справжній екшен. Перестрибуючи пастки та борючись із драконом, він доставляє посилку до принцеси, яка, очевидно, чекала її з нетерпінням. Це маленька комічна історія, яка поєднує високу якість обслуговування із ностальгійним шармом 8-бітних ігор.

Фінал завжди передбачуваний, але такий бажаний: посилка у руках замовника, усмішка на обличчі, а кур’єр вже мчить на наступну місію.

https://www.instagram.com/p/DCmMYbWNYgO/

Цей ролик — продовження історії Білого Пса, яка почалася з іншого відео, де глядач має можливість зазирнути за лаштунки складу маркету. Там вже знайомий нам персонаж трохи зашивається від кількості замовлень. Але кілька горняток кави — і посилки вже їдуть до своїх власників.

https://www.instagram.com/p/DCEwuA1tFxs/

“Такі відео дають змогу в легкому та дотепному форматі показати перешкоди, які іноді доводиться долати команді, щоб гості могли “робити MAUDAU” — тобто, заощаджувати час на рутинних покупках та вивільняти його для приємних речей”, — коментує Ольга Румянцева, CMO MAUDAU.

Перетворити виклики на можливості

Такий комедійний формат — можливість для бренду говорити з аудиторією однією мовою. Це дозволяє вибудовувати міцніші емоційні зв’язки з клієнтами та формувати їхню лояльність до бренду.

Кожен етап роботи — від обробки замовлення до його доставки — перетворюється на можливість для творчості. Тут буревій — це виклик, дракон — це непередбачуваність, а щасливий клієнт — фінал історії, який завжди вартий зусиль.

У світі, де реклама нерідко сприймається як шум, гумор та емоції стають ключем до уваги. Мемні ролики про білого пса стали не просто частиною комунікації, а символом підходу бренду до клієнтів: легко, весело, з турботою.

Ролики MAUDAU створили у колаборації з ілюстратором Narisovano Normalno, який близько 3 років тому створив свого унікального персонажа White Dog (Білий Пес) — собаку, який в абсурдній манері коментує різноманітні події. Персонаж білого пса органічно вписується у стиль бренду, додаючи роликам унікальності. Водночас це нагадування про те, наскільки важливим є підтримка українських креаторів.

Теги: відеокреативсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.